UX Architecture

Як перемогти труднощі при проектуванні великих продуктів як цілісних систем. 3 місяці, 2 рази на тиждень.

О курсе

У великих продуктах підходи проектування малих працюють погано. Наче й процес схожий, однак підводного каміння стільки, що шляхів все зіпсувати на декілька нулів більше.

Найбільший виклик — функціональна та візуальна неконсистентність, коли над продуктом працює велика кількість людей. Інформації навколо стільки, що голова обертом. Все втримати в мозку неможливо, доводиться уніфікувати, організовувати й документувати.

Потрібно вміти проектувати адміністративні інтерфейси, однак мало хто хоч раз стикався з проектуванням складного бекофісу, і розуміє — який буде шалений спротив, коли потрібно буде пересунути кнопку, яку люди звикли натискати саме там і так у своїй щоденній роботі.

Дизайн-інженерам потрібно вміти тісно взаємодіяти з розробниками, які розмовляють та думають по-іншому. А ще для них потрібно готувати завдання, до чого мало хто готовий з проектувальників, якщо підходити на файному рівні.

На цьому курсі готують Архітекторів продуктового дизайну, які не допустять перетворення продукту на пошматовану ковдру, і все зроблять як слід.

8 000 грн/міс.

Оплачуйте курс помісячно або повністю (зі знижкою 5%), можлива оплата в розстрочку

27 занять

2 рази на тиждень, четвер з 19:30 до 21:30, субота з 14:00 до 18:00

Липень 2018

Наступна група стартує у липні 2018

16 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту, тому кількість місць обмежена


Яр Бірзул

Chief Platform Officer у TemplateMonster. Дизайнер інтерфейсів. У минулому заснував та керував Faino Interactive, Мудрий Тест, Birzool Workshop та UXDepot. Редактор UX Fox.

Facebook

Кому будет полезно

— Досвідченим дизайнерам інтерфейсів, котрі зіткнулися з проектуванням великого складного продукту, і хочуть зробити його легким для розуміння та приємним у щоденному використанні.

— Продуктовим дизайнерам, яким не вистачає глибини в роботі над проектом, які хочуть вміти проектувати систему, а не інтерфейси, і приймати дійсно продуктові рішення, а не грати зі шрифтами чи рухати сірі блоки.

— Випускникам курсів UX Data Mining & Analytics, UI. Product Interface Design та UX. Human-Centred Design.

Для занять вам обов’язково знадобиться сучасний ноутбук.

Программа курса

30% теорії, 70% практики.
Кожен із студентів спроектує бекофіс та фронтофіс реального великого продукту: всі необхідні адміністративні та клієнтські інтерфейси, підготує завдання для фронтендерів та бекендерів і захистить власне дизайн-рішення перед клієнтом.

Кейс №1. Бекофіс системи
Внутрішні адміністративні інтерфейси для співробітників вимагають більше уваги, аніж клієнтські. Їх, зазвичай, більше, і в них значно складніша функціональна логіка. Проектувати їх дуже цікаво, хоча й нелегко. Розберемося.

Бізнес-логіка. Пріорітети, вимоги та побажання
Потрібно зробити все й одразу. Авжеж, це неможливо, і потрібно вміти зібрати нагальні побажання від усіх ЗС і грамотно їх пріорітезувати, перетворивши на фундамент для проектувальника у вигляді бізнес-логіки.

Потоки Даних. Ролі, сутності, дії та властивості
Проектувальник має знати звідкіля беруться дані, що з ними стається в системі, в якому вигляді і куди їх потім виводять. Допомога криється у трьох питаннях: хто буде взаємодіяти, з чим та як.

Функціональна консистентність. Типи систем. Мапування
У малому проекті всі інтерфейсні рішення можна втримати в голові, і все буде гаразд. У великому так не вийде, занадто багато всього навколо. Результат: схожі функції працюють по-різному, що удорожчує розробку, і створює безглузду роботу.

Робота з бекендером
Розробники говорять іншою мовою, а бекендери ще й мислять по-іншому. Дизайн-інженерам потрібно вміти ставити їм завдання та контролювати виконання, а це нелегко.

Коридорне тестування
Коли місяцями займаєшся одним великим проектом, око замилюється, і потрібен свіжий погляд. Найпростіший шлях отримати адекватний зворотній зв’язок — звернутися за допомогою до колег, але не абстрактно, а у вигляді експерименту.

Кейс №2. Фронтофіс продукту
Коли закінчується функціональний хардкор бекофісу, потрібно переходити до смачного — інтерфейсів, якими користуються звичайні люди. У кожного фронтофісу свій неповторний хардкор.

Обмеження. Технічні, ресурсні, тощо. Декомпозиція
Спроектувати інтерфейс, на розробку якого потрібні місяці роботи великої команди та мільйон доларів, може будь-хто. Особливий дзен — пришвидшити та здешевити розробку складного продукту.

Логіка поведінки інтерфейсу
Люди непередбачувані. Вони знайдуть цікаві способи використання вашого продукту, і інтерфейс має бути готовим до них. У цьому допоможе проектування логіки за допомогою UML.

Структура продукту. Розширюємість
У великому продукті невідворотньо стикаєшся з ситуацією, коли інтерфейсу стає тісно в його поточних межах. Завдання — якомога більше віддалити цей момент, а для цього потрібно розуміти певні техніки проектування масштабуємого інтерфейсу.

Прокачане прототипування
Дизайнеру доводиться ретельно пояснювати продуктові ідеї як колегам, так і зовнішнім експертам. Без хардкорного прототипування не обійтися. Доведеться вийти зі штанців «прототипування» в InVision та подібних інструментах.

Гіпотези, експерименти, дані й тестування на користувачах
Розробникі дорогі. Тому дизайн-інженери мають бути повністю впевненими у своєму рішенні, яке вони хочуть впровадити. Це стосується й гіпотез покращення існуючого продукту.

Проблеми візуального дизайну
У продуктах щоденного користування головне — не візуальна «смакота», вилизана в шотах на Dribbble, а сувора утилітарність. Якщо можна задовольнити потреби користувачів взагалі без інтерфейсу, так і варто зробити.

Візуальна консистентність. Дизайн-системи
Продуктові дизайнери часто суворі тому, що їх візуальні рішення мають бути стандартизованими, аби уникнути ситуації, коли на проекті 34 типи червоних кнопок трохи різного розміру, кольору, розміру шрифту, тощо. Дизайн-системи — наше все.

Робота з фронтендером
Крутани готуються спілкуватися з фронтендером на його мові — звідки які дані беруться; як будуються анімації; який тип кнопок тут використовується; що буде, якщо дані відсутні. Макети, опис, адаптивність, інтерактивні стани, оце все.

Специфікації
Продуктовий світ суворий, не всі учасники на одній хвилі. Дизайн-інженер має вміти доносити свої думки до людей, не загубивши на шляху сенс. Доведеться готувати технічні завдання, документацію для колег, інструкції по використанню, тощо.

Захист
Підготуємося до презентації. Визначимо як пояснити користь свого рішення та допомогти іншим його полюбити.

Випуск
Публічна презентація курсового проекту клієнту.

Место проведения

Київ, Projector (вул. Воздвиженська, 34А), місце зустрічі і роботи дизайнерів різних напрямків і спеціалізацій.

Регистрация

Зараз набір у групу закрито. Але ви можете залишити заявку на навчання, і при відкритті набору ми надішлемо вам лист із детальною інформацією для вступу.