11-13 жовтня
24 години
20 учасників
Про практикум
24 години практики та занурення в аналіз продукту на предмет повернення користувачів
Retention називають вбивцею продукту. Або ж його рятувальником. Зараз ми досить комфортно себе почуваємо з етапом росту нашого продукту — вміємо запускати та оптимізувати рекламу, тестувати копі та дизайн, пробувати різні канали. Та всі списи наших зусиль ламаються через те, що користувачі нас залишають.

Ми будемо намагатися проаналізувати наш продукт на предмет повернення користувачів, та через те, що retention — це завжди результат комбінації engagement, activation та resurrection, ми піднімемося на декілька етапів вище та зробимо все, що від нас залежить, щоб показати користувачам цінність нашого продукту.
early — 7000 грн late — 8000 грн
3 дні
10:00 — 18:00
11—13 жовтня
3 дні насиченої практики
20 місць
кількість місць обмежена
Кому буде корисно
Product Marketing Manager-ам та Growth Marketing Manager-ам з компаній, що пройшли стадію росту та тепер більше фокусуються на утриманні та поверненні корстувачів.

Для проходження практикуму вам необхідно мати доступ до сирих даних про ваші транзакції, налаштовану аналітику, а також скористатися допомогою аналітиків або розробників вашої компанії, що зможуть підготувати необхідний зріз даних.
Куратор
Руслан Назаренко
Head of Growth at Let's Enhance, Founder at Quokka, куратор Product Marketing Pro.
Програма практикуму
П'ятниця
— Retention. Чому він може вбити чи врятувати ваш продукт?
— Use-case maps;
— Frequency histogram;
— Когортний та RFM аналіз з використанням pivot tables.
Субота
— Розподіл користувачів на one-time buyers, casual і power users;
— 4 основні стратегії роботи із залученням користувачів: додавання нових use-cases, підвищення частоти використання, кількості солюшенів всередині продукту та збільшення використання per session;
— Практика: на прикладі нових use-cases побудуємо кампанію для свого продукту.
Неділя
— Як трекати Set up і Aha moment;
— У чому різниця між churned та dormant користувачами, кого є сенс повертати і в чому різниця між manufactured та environmental triggers;
— Розбіраємо питання з попередніх днів та фіналізуємо кампанію.
Місце проведення
Школа Projector - платформа, яка допомагає професіоналам різного рівня і спеціалізацій розвивати системні і точкові навички в дизайні інтерфейсів, графічному дизайні, розробці, фронтенді, проджект-менеджменті, інтернет-маркетингу та багатьох інших напрямках.
Київ, вул. Кожем'яцька, 10

[email protected]
Реєстрація