«Шрифти з українським характером: чому це важливо»

«Шрифти з українським характером: чому це важливо»
ВРЕМЯ
29.03.2018 , 19:30
СТОИМОСТЬ
Бесплатно
АДРЕС
Онлайн-трансляція лекції

Богдан Гдаль — політолог за освітою, колишній журналіст за досвідом роботи, але дизайнер за духом. Громадський активіст, співзасновник проекту про народне мистецво «Рукотвори». Більшість свого свідомого життя займається дизайном, втілюючи всі свої проекти за принципами не так ремесла, як мистецтва — вкладаючи душу в кожну справу. Багато років створював веб-сайти, але останні 5-7 років захопився темою створення шрифтів. Всі його шрифти мають яскраво виражений ухил в минувщину, традицію. Йому цікаво шукати суто українські риси літер і вкладати їх в новий продукт. Цікаво копатися в історію розвитку форм літер.

Особистий сайт: bohdan.com.ua

Суть лекції — поділитися справою, яка стала, фактично, одним із відтінків сенсу життя. Є бажання розповісти про дуже рідкісну і дуже нішеву професію, і ще більш рідкісну спеціалізацію в ній, аби надихнути слухачів до подібної творчої роботи. Або ж надихнути користуватися результатами цих творчих пошуків. Насправді, коли чимось захоплюєшся, то процес навчання триває невпинно, і ти постійно поринаєш у ще глибші і глибші пласти, щоб витягти з них щось особливе і зробити з цього унікальний продукт. Зі шрифтами той випадок, коли шрифтовий дизайнер не йде за попитом аудиторії, а створює його. Бо відкопує те, чого кінцевий споживач не може й уявити. Ще більша амбіція, коли такий дизайнер може впливати на загальновживані форми літер своєю роботою. Це вже місія. І от на лекції хочеться розповісти, чому це потрібно, як це впливає на сприйняття інформації через літери. Що форми літер можуть сказати кожному, хто з ними стикається?

Основні теми:

— Чому створювати шрифти з «українськими» рисами — це круто?

— Де брати ідеї і натхнення для такої роботи?

— Особиста історія, як так сталося, що шрифти мені стали цікавими;

— Короткий огляд історії розвитку шрифтів на території України;

— Хто зробив внесок в цю тему в 20 столітті і хто робить його зараз?

— Чи купують такий специфічний продукт і як його можна використовувати в роботі.

Рівень: будь-який