AROUND ILLUSTRATION

AROUND ILLUSTRATION
ЧАС
6 липня, 11:00
ВАРТІСТЬ
300 грн
АДРЕСА
Projector,
Рішельєвська 33

Лекція присвячена необхідним для роботи ілюстратора знанням — ми поговоримо про ціноутворення, договори, переговори, промо, побудову процесів, «комплектування» портфоліо, власні проекти, як інструмент залучення замовників, професійні спільноти, конкурси, і багато іншого.

Ольга займається графічним дизайном і ілюстрацією з 2005 року. З 2009 року працює як фрілансерка, а з 2012 виключно у власній техніці, яка поєднує використання крафт-матеріалів, пластиліну і паперу, та фотографію. Співпрацювала з Сільпо, Kings College London, Pecha-Kucha, Evermade, Underhub, студією Юрка Гуцуляка, INCH Kyiv, Postmen, журналами Fast Company, Architecture Review, Куншт, видавництвами ArtHuss і Видавництво. Співадмініструє і співорганізовує заходи спільнот Ілюстрактор та Behance Ukraine, співзасновниця асоціації Design4Ukraine.

Ілюстратор — це підприємець, що надає послуги, візуалізуючи ідеї. Він продає права на використання своїх ілюстрацій — а також може стати виробником і продавцем продуктів зі своїми зображеннями; арт-директором — і керувати роботою інших ілюстраторів; може бути викладачем і заробляти, продукуючи освітній контент.

В становленні успішної і яскравої кар'єри ілюстратора багато складових — і серйозні технічні знання, помножені на постійне навчання, і певний масив знань в галузі авторського права, якомога краща підготовка в питаннях контрактів і наполегливість у вирішенні робочих питань. Це професія з дуже вагомим плюсом — можливістю працювати буквально з усім світом. І налагодження процесів співпраці з замовниками з усього світу цілком можливе, хоч і вимагає значних зусиль, постійних досліджень, часто тісної взаємодії з колегами і ілюстраторськими агентами, і, звісно, хорошої англійської.

І все це має сенс тільки у випадку, якщо ілюстратор — хороший підрядник, виконавець, комунікатор, має добре налагоджений процес роботи, може захистити свій прорахунок, свої правки в контракті і свій результат роботи.

Лекція буде сфокусована на методах ціноутворення в ілюстрації, self-promotion, деяких каверзних питаннях стосовно контрактів, тому, як ми будуємо нашу роботу з замовником, і чому ми можемо повчитись у наших закорданних колег. Ми поговоримо про те, чи варто малювати на арт-конкурси (спойлєр — ніт), і які конкурси мають сенс. Яку користь ми можемо отримати, приймаючи активну участь в житті ілюстраторської спільноти, як локальної, так і світової.

Ми поговоримо про ті соцмережі, які на жаль залишаються без уваги українських ілюстраторів (наприклад, Твіттер і Лінкедін), і як краще в них розповідати про себе.

Також швидко пройдемось по принципах ділової переписки з іноземними замовниками і обзаведемось минімально потрібним словничком англійської для ілюстратора.