6­–8 вересня
24 години
20 учасникiв
Про курс
24 години практики та занурення в маркетинг власної дизайн студії

Кожного дня ми робимо вибір: яке авокадо купити на ринку, у якій кав’ярні взяти каву і на який фестиваль піти. Та якщо вибір продуктів це вже звична справа, то вибір дизайн-студії — задача не з простих. Тож наш клієнт заходить на десятки сайтів студій і намагається знайти «саме ту», але натомість бачить одні лише «молоді компанії, що динамічно розвиваються...» Це ніяк не допомагає клієнту з вибором.

Основна задача цього практикуму — сформулювати саме ті унікальні характеристики вашої студії/агенції, які відрізняють її від інших та цінуються клієнтом та навчитися продавати ваші послуги шляхом маркетингу, а не ліше сарафанного радіо. Для цього розберемося: хто саме наш ідеальний клієнт, що ми продаємо, окрім дизайну і програмування та як ми повинні вести комунікацію з клієнтом.

У результаті визначимо позиціонування, цінності та аргументи співпраці з вами, що цінні саме для вашого клієнта. Увесь отриманий матеріал структуруємо у формі прототипу головної сторінки сайту вашої студії.
early — 7000 грн late — 8000 грн
3 дні
10:00 — 18:00
6—8 вересня
3 дні насиченої практики
20 місць
кількість місць обмежена
Кому буде корисно
— власникам та керівникам веб-студій, агенцій та продакшенів, які мають бажання виявити, що відрізняє їх студію від інших, що цінне для їх клієнтів та відкріти для себе нови каналі продажів;

— менеджерам веб-студій, агенцій та продакшенів, що хочуть навчитися презентувати студію клієнтам, продавати послуги та підвищувати лояльність клієнтів;

— тим, хто планує відкрити власну справу у сфері digital послуг та хочу відразу зробити все вірно.
Куратор
Євген Кудрявченко
Засновник та керівник однієї з найуспішніших веб-студій України Vintage Web Production — 13 років на ринку, більш ніж 600 виконаних проектів та безліч міжнародних нагород.
Програма практикуму
П'ятниця
1. Диференціація або навіщо вам унікальна торгова пропозиція на ринку.
2. Практика: портрет свого ідеального клієнта.
3. Практика: формування сильних та слабких характеристик своєї студії/агенції.
4. Позиціонування. Як формулювати треба і як ні.
5. Практика: пошук позиціонування власної студії.
Субота
1. Практика: розбір варіантів позиціонування та фідбек.
2. Підтвердження свого УТП або формування характеристик та цінностей студії.
3. Що ще треба сказати, щоб вас купили.
4. Практика: створення структури та тексту для власної студії/агенції.
Неділя
1. Практика: розбір напрацьованого за 2 дні матеріалу та фідбек.
2. Практикум: фінальне формулювання всіх характеристик студії.
3. Комунікація студії в усіх каналах.
4. Практика: створення прототипу сайту, тексту на головну сторінку, банерів та контент стратегії.
5. Презентація та фідбек.
6. Бонусний воркшоп: власний розвиток в компанії, виявлення своїх сильних якостей та задач, що краще делегувати.
Місце проведення
Школа Projector - платформа, яка допомагає професіоналам різного рівня і спеціалізацій розвивати системні і точкові навички в дизайні інтерфейсів, графічному дизайні, розробці, фронтенді, проджект-менеджменті, інтернет-маркетингу та багатьох інших напрямках.
Київ, вул. Кожем'яцька, 10

[email protected]
Реєстрація