Маркетинг. Основи

Бути маркетологом і не розуміти, як влаштована ваша сфера, це як ходити в спортзал і продовжувати їсти булки. Як пити каву, не маючи уявлення про кофеїн і кавову машину. Як кататися на яхті, і не мати уявлення — куди вона пливе. І ще купа вдалих алегорій.

Про курс

Це програма-поличка, вона покликана систематизувати ваш розрізнений досвід про сучасний маркетинг і рекламу. Знаючи основи, ви сформуєте базу, на якій можна будувати кар’єру профі без синдрому самозванця.

Курс успішно проводиться у школі з 2017 року. Зараз його закінчили близько 70 студентів, серед яких спеціалісти провідних українських та міжнародних компаній (МАУ, Caterpillar, ЕРАМ, E-consulting CRM, LetyShops, GENIUSEE, WePlay Esports), рекламних агенцій (Aimbulance, Liquid7, Be-it), освітніх проектів (Українська Академія Лідерства, Критичне мислення), громадських організацій (Центр Протидії Корупції, Український культурний Фонд, Кримський Дім, Екодія, House of Europe), готельно-ресторанної сфери (ЖЗЛ, Любимый Дядя, Італійська редакція, мережа фреш-барів Fresh&Go, ресторан «За двома зайцями»).

На курсі буде драйв командної роботи над завданнями від реальних замовників, гостьові спікери, екскурсії до провідних компаній. Попередні курси відвідали Fedoriv, Goodwine, Salateira і Fablab Fabricator. Працювали над завданнями благодійного фонду Життєлюб, видавництва Основи, Федерації настільного футболу, Бойових мистецтв Крав-Мага, фото-агенції The Gate, холдингу управління нерухомістю Alterra Group, міжнародної кіберспорт платформи WePlay.

Бонус, який особливо відмічають студенти: пуш у кар’єрному рості та підказки з профорієнтації. Приєднуйтеся!


Випуск та відгуки студентів першого, другого та третього набору курсу.
6 500 грн/міс.

Оплачуйте курс помісячно або повністю (зі знижкою 5%), можлива оплата в розстрочку

25 занять

2 рази на тиждень, у середу та п'ятницю з 19:30 до 21:30

2 жовтня

Заняття у нової групи розпочинаються 2 жовтня 2019

16 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу, тому кількість місць обмежена


Надя Перевізник

Незалежна спеціалістка з комунікацій з десятирічним досвідом. Власниця консалт-бюро Hope&Partners, в минулому — засновниця PR Bar. Серед улюблених досягнень — один з перших успішних прикладів національного брендингу – туристичний логотип Києва, співпраця з візійними компаніями: агентством Fedoriv, Сім'єю ресторанів Діми Борисова, міжнародною конференцією TEDxKyiv. Як викладач та ментор брала участь у платформах Startup Ukraine, Українській Академії Лідерства, Першій школі франчайзингу і Google Women Academy. Її громадська і викладацька діяльність відзначена рейтингом ТОП 500 «Найвпливовіших жінок України 2018» за версією видання WOMAN та шорт-листу European Women Expert Awards 2018.

Поставити питання куратору у Facebook.

Кому буде корисно

— Амбітним початківцям — маркетологам компаній та менеджерам рекламних агенцій, що хочуть розібратися у системі вище;
— Малим підприємцям, крафтовим виробникам, які самотужки займаються маркетингом;
— Представникам творчих індустрій, що працють на себе;
— Працівникам громадських організацій, фондів, освітніх інституцій, які займаються комунікацією.

Курс не рекомендується:
— Фахівцям, яким потрібен лише діджитал-маркетинг. Інструменти діджитал маркетингу не включені в програму, лише загальна стратегія;
— Тим, хто звик читати професійну та бізнес-літературу і впроваджувати прочитане в бізнес;
— Керівникам відділів маркетингу.

Програма курсу

Технологічним знанням діджитал-маркетингу часто бракує простого фундаменту — розуміння суті маркетингу та психології споживачів. Курс дає можливість навчитися думати стратегічно, не тільки використовувати тактичні інструменти, які швидко старіють. Якщо очікуєте «10 маркетингових лайфхаків на всі випадки», вам не сюди. Буде мало готових відповідей, натомість — механізми їх пошуку. Тут ми вчимося маркетингового та бізнес мислення, генерації ідей, базових методологій.

Основні блоки: продукт, цільова аудиторія, стратегія і тактика, інструменти, канали комунікації, планування, бюджетування, креатив, оцінка ефективності, навички щасливого маркетолога.
Місце маркетингу в бізнесі
Або чому ви «цар і не цар гори» одночасно.

Минуле і майбутнє маркетингу
Коротка і головне — практична історія нашої сфери. Від методів торговців на древніх базарах до цифрового маркетингу даних.

Автостопом по галактиці
Атлас кращих концепцій маркетологів сучасності — для вибору своїх гуру.

ПіПіПіПі...
Живучий, робочий і простий інструмент marketing mix. Еволюція «пішок» — як їх використовують сьогодні.

Маркетингова стратегія
Щоби що? Як розробити і не загубити в тактиці.

Велике завдання першого місяця
Командна робота над створенням маркетингової концепції малого бізнесу.

Бюджетування
Відповідь на сакраментальне питання: скільки витрачати на маркетинг?

Продукт — усьому голова
Чому ваше дітище може бути нікому не потрібним або як порвати ринок? Дизайн-мислення у створенні продукту.

Екскурсія у Fablab Fabricator для створення прототипів сувенірки.

Герой нашого часу — Бренд
Як створюється хайп навколо продуктів чи послуг?
Прикладний і робочий інструмент — колесо бренду.

Ціноутворення продуктів і послуг
Визначаємося з ціною на продукт, враховуючи ринок і ...ваші амбіції.
Гостьовий спікер зі стартап-тусівки.

Аналіз ринку і тенденцій
Навіщо аналізувати і як це робити самотужки: інтернет, звіти дослідницьких компаній, критичне мислення й основи промислового шпіонажу. Тренди, як їх використовувати в роботі.

Цільова. Аудиторія
Чи досі світом правлять домогосподарки або чому маркетологу варто бути частково психологом і соціологом? Як розуміти потреби своєї аудиторії без масштабних досліджень? Цінності.

Канали комунікації
Телеграм, сторіс, IGTV, Youtube... Куди бігти, аби продаватися?
Вчимося вибирати оптимальні шляхи поширення свого продукту. Еволюція засобів і каналів комунікації, розуміння їх природи.

Комунікація: реклама, інтернет-реклама, піар
Пріоритет комунікаційних стратегій у бізнесі.

Велике завдання другого місяця
Створюємо рекламні агенції, які будуть працювати з вашими реальними проектами (так так, ми використаємо спільний мозок групи аби допомогти вам зробити прорив у вашій сьогоденній роботі).

Промо. Креатив
Техніки креативності або чому креативний директор — не священна корова.

Який бриф — такий і креатив
Вчимося ефективно ставити завдання рекламістам, дизайнерам, діджиталістам.

Діджитал-маркетинг та інтернет-маркетинг
Давайте розбиратися — чи розумієте ви різницю та обсяг робіт.
Гостьовий спікер-експерт.

Просування в соцмережах
...месенджерах, та інших інноваційних каналах.
Гостьовий спікер-експерт.

Оцінка ефективності маркетингової кампанії
Тестування реальністю. Рахуємо — чи реально були дієвими і потрібними наші ідеї для бізнесу.

Екскурсія в рекламну агенцію або відділ маркетингу компанії.

Велике завдання третього місяця
Розробка комунікаційної стратегії на замовлення реальних проектів (переважно соціальних та благодійних ініціатив).

Особистість маркетолога
Основні навички виживання й успішності. Як не згоріти емоційно та кайфувати від професії. Персональний брендинг.

Випуск
Презентація кейсів замовникам та широкій публіці. Дипломи, прощання, обнімашки та обіцянки зустрічатися частіше.


*Програма укладена з практичного досвіду в українському бізнесі, методичних рекомендацій American Marketing Association, окремих кейсів бізнес-шкіл Чикаго Бут і Гарварду.

Місце проведення

Київ, Projector (вул. Кожум'яцька, 10). Школа, коворкінг та лекторій для дизайнерів, девелоперів, та творчих людей усіх напрямків і спеціалізацій.

[email protected]
097 015-92-72

Реєстрація

Зараз триває набір у групу, яка стартує 2 жовтня. Для того, щоб вступити на курс, будь ласка, оформіть заявку на навчання. Одразу після цього на вашу пошту прийде лист з детальними умовами вступу.