Маркетингові комунікації. Основи

У мережі є кейси кібератак, коли вірус заносили через флешку, яку підкидали суб’єктам нападів. А що робить людина, коли знаходить флешку? Правильно — встромляє в комп’ютер, аби поглянути, що там. Подейкують, так спецслужби США нейтралізували одну ядерну програму Ірану. Цікавість рухає світом!

Про курс

Ми будемо вчитися розробляти такі ж «цікаві» й дієві маркет-стратегії. Матеріал укладений так, аби систематизувати розрізнений досвід про сучасний маркетинг. Знаючи основи, ви сформуєте базу, на якій можна збудувати кар’єру профі. Глобальна мета — підготувати маркетингових спецагентів, готових до професійних викликів майбутнього.

Буде драйв командної роботи над завданнями реальних замовників, гостьові спікери, екскурсії до провідних компаній. Так, попередні курси відвідали Fedoriv, Goodwine, Salateira і Fablab Fabricator. Працювали над завданнями благодійного фонду Життєлюб, видавництва Основи, Федерації настільного футболу, агенції бізнес-фото The Gate Agency, холдингу управління нерухомістю Alterra Group та ін.

Бонус — розвиток особистісних навичок для кар’єрного росту та підказки з профорієнтації. Приєднуйтеся!

Випуск та відгуки студентів першого, другого та третього набору курсу.
6 500 грн/міс.

Оплачуйте курс помісячно або повністю (зі знижкою 5%), можлива оплата в розстрочку

27 занять

2 рази на тиждень, у понеділок та середу з 19:30 до 21:30

Жовтень 2019

Новий набір планується у жовтні 2019

16 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу, тому кількість місць обмежена


Надя Перевізник

Незалежна спеціалістка з комунікацій з десятирічним досвідом. Власниця консалт-бюро Hope&Partners, в минулому — засновниця PR Bar. Серед улюблених досягнень — один з перших успішних прикладів національного брендингу – туристичний логотип Києва, співпраця з візійними компаніями: агентством Fedoriv, Сім'єю ресторанів Діми Борисова, міжнародною конференцією TEDxKyiv. Як викладач та ментор брала участь у платформах Startup Ukraine, Українській Академії Лідерства, Першій школі франчайзингу і Google Women Academy. Її громадська і викладацька діяльність відзначена рейтингом ТОП 500 «Найвпливовіших жінок України 2018» за версією видання WOMAN та шорт-листу European Women Expert Awards 2018.

Поставити питання куратору у Facebook.

Кому буде корисно

— Амбітним початківцям у маркетингу (маркетологам компаній та менеджерам рекламних агенцій);
— Молодим підприємцям, які самотужки займаються маркетингом.

Програма курсу

Зараз технологічним знанням діджитал-маркетингу часто бракує простого фундаменту — розуміння суті предмету, використання методологій та психології споживачів. Курс дає можливість навчитися думати стратегічно, а не лише використовувати тактичні інструменти, які швидко старіють. Якщо очікуєте «10 маркетингових лайфхаків на всі випадки», вам не сюди. Буде мало готових відповідей, натомість — механізми їх пошуку. Вивчимо базові методи генерації ідей, основи маркетингового та бізнес мислення.

Основні блоки: продукт, цільова аудиторія, стратегія і тактика, інструменти, канали комунікації, планування, бюджетування, креатив, оцінка ефективності, навички щасливого маркетолога.
Місце маркетингу в бізнесі
Або чому ви «цар і не цар гори» одночасно.

Минуле і майбутнє маркетингу
Коротка і головне — практична історія нашої сфери. Від методів торговців на древніх базарах до цифрового маркетингу даних.

Автостопом по галактиці
Атлас кращих концепцій маркетологів сучасності — для вибору своїх гуру.

ПіПіПіПі...
Живучий, робочий і простий інструмент marketing mix. Еволюція «пішок» — як їх використовують сьогодні.

Маркетингова стратегія
Щоби що? Як розробити і не загубити в тактиці.

Велике завдання першого місяця
Командна робота над створенням маркетингової концепції малого бізнесу.

Бюджетування
Відповідь на сакраментальне питання: скільки витрачати на маркетинг?

Продукт — усьому голова
Чому ваше дітище може бути нікому не потрібним або як порвати ринок? Дизайн-мислення у створенні продукту.

Екскурсія у Fablab Fabricator для створення прототипів сувенірки.

Герой нашого часу — Бренд
Як створюється хайп навколо продуктів чи послуг?
Прикладний і робочий інструмент — колесо бренду.

Ціноутворення продуктів і послуг
Визначаємося з ціною на продукт, враховуючи ринок і ...ваші амбіції.
Гостьовий спікер зі стартап-тусівки.

Аналіз ринку і тенденцій
Навіщо аналізувати і як це робити самотужки: інтернет, звіти дослідницьких компаній, критичне мислення й основи промислового шпіонажу. Тренди, як їх використовувати в роботі.

Цільова. Аудиторія
Чи досі світом правлять домогосподарки або чому маркетологу варто бути частково психологом і соціологом? Як розуміти потреби своєї аудиторії без масштабних досліджень? Цінності.

Канали комунікації
Телеграм, сторіс, IGTV, Youtube... Куди бігти, аби продаватися?
Вчимося вибирати оптимальні шляхи поширення свого продукту. Еволюція засобів і каналів комунікації, розуміння їх природи.

Комунікація: реклама, інтернет-реклама, піар
Пріоритет комунікаційних стратегій у бізнесі.

Велике завдання другого місяця
Створюємо рекламні агенції, які будуть працювати з вашими реальними проектами (так так, ми використаємо спільний мозок групи аби допомогти вам зробити прорив у вашій сьогоденній роботі).

Промо. Креатив
Техніки креативності або чому креативний директор — не священна корова.

Який бриф — такий і креатив
Вчимося ефективно ставити завдання рекламістам, дизайнерам, діджиталістам.

Діджитал-маркетинг та інтернет-маркетинг
Давайте розбиратися — чи розумієте ви різницю та обсяг робіт.
Гостьовий спікер-експерт.

Просування в соцмережах
...месенджерах, та інших інноваційних каналах.
Гостьовий спікер-експерт.

Оцінка ефективності маркетингової кампанії
Тестування реальністю. Рахуємо — чи реально були дієвими і потрібними наші ідеї для бізнесу.

Екскурсія в рекламну агенцію або відділ маркетингу компанії.

Велике завдання третього місяця
Розробка комунікаційної стратегії на замовлення реальних проектів (переважно соціальних та благодійних ініціатив).

Особистість маркетолога
Основні навички виживання й успішності. Як не згоріти емоційно та кайфувати від професії. Персональний брендинг.

Випуск
Презентація кейсів замовникам та широкій публіці. Дипломи, прощання, обнімашки та обіцянки зустрічатися частіше.


*Програма укладена з практичного досвіду в українському бізнесі, методичних рекомендацій American Marketing Association, окремих кейсів бізнес-шкіл Чикаго Бут і Гарварду.

Місце проведення

Київ, Projector (вул. Кожум'яцька, 10). Школа, коворкінг та лекторій для дизайнерів, девелоперів, та творчих людей усіх напрямків і спеціалізацій.

Реєстрація

Зараз набір у групу закрито. Але ви можете залишити заявку на навчання, і при відкритті набору ми надішлемо вам лист із детальною інформацією для вступу.