Маркетингові комунікації. Основи

Упродовж трьох місяців навчимося розробляти маркетингову стратегію і не губити її в тактиці, генерувати проривні ідеї та креатив, заробляти маркетингом більше і оцінювати його ефективність.

О курсе

У Штатах кажуть: «Якщо у вас є останній долар — витратьте його на маркетинг!». Авторка курсу з цим твердженням абсолютно згодна.

Як розробити маркетингову стратегію і не загубити її в тактиці? Звідки брати проривні ідеї та креатив, як не розгубитися в різномаїтті форм і каналів комунікації? Як зрештою заробляти маркетингом більше і скільки на нього витрачати?

Відповіді, методології та кейси, саммері великих і малих гуру, бестселлерів, поради й антипоради, наставництво й драйв. Цим курсом ми поставимо вам точку зборки як спеціалісту.

Переглянути відео про курс.
4 000 грн/міс.

Оплачуйте курс помісячно або повністю (зі знижкою 5%)

27 занять

2 рази на тиждень, у середу та п'ятницю з 19:30 до 21:30

Квітень 2018

Наступна група стартує у квітні 2018

14 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу, тому кількість місць обмежена


Надя Перевізник

Незалежний спеціаліст з комунікацій — маркетингу і PR. У професії більше 10 років, починала у міжнародній рекламній агенції Havas, зараз є співвласницею закладу PR Bar. В її портфоліо — створення логотипу Києва, відкриття й запуск 13-ти компаній, позиціонування українських політиків і стартаперів. Працювала з візійними у своїх галузях компаніями — маркетинговим агентством Fedoriv, Сім'я ресторанів Діми Борисова, міжнародною конференцією TEDxKyiv. Зараз також ментор програм для резидентів UNIT.City, спецпроекту Google Women Digital Academy, бізнес-табору Made in Ukraine.

Facebook

Кому будет полезно

— Амбітним початківцям у маркетинзі (маркетологам компаній та рекламних агенцій);
— Молодим підприємцям, які самотужки займаються маркетингом.

На заняттях вам знадобиться власний ноутбук.

Программа курса

Інтенсивний курс для амбітних початківців (маркетинг-менеджерів компаній та стратегів рекламних агенцій) та молодих підприємців, які самотужки займаються маркетингом.

Програма дасть helicopter view сфери комерційних і суспільних комунікацій, набір різноманітних професійних інструментів. А головне — стимулює думати і розвиватися, а не лише реагувати на задачі й ТЗ.

Основні блоки: продукт, ринок, цільова, візія і стратегія, інструменти, канали комунікації, планування, бюджетування, креатив, оцінка ефективності, навички крутого маркетолога.

Майбутнє маркетингу
Тенденції через коротку і ненудну історію маркетингу. Проаналізуємо основні тренди — data driven маркетинг і діджитал.

Автостопом по галактиці
Атлас кращих концепцій маркетологів сучасності.

ПіПіПіПі...
Робочі інструменти типу «маркетинг-мікс». Еволюція пішок, їх виклики і проблематика.

Продукт — усьому голова
Яку проблему ви вирішуєте? Чому ваше дітище може бути нікому не потрібним? Дизайн мислення у створенні продукту.

Ціноутворення продуктів і послуг
Як визначитися з ціною на продукт, враховуючи його цінність, бізнес-задачі та ринок.

Аналіз ринку й тенденцій
Як аналізувати інформацію з відкритих джерел: мережа, консультації у реальних бізнесменів, здорова логіка й основи «промислового шпіонажу». Що робити з трендами?

Маркетингова стратегія
Найпоширеніші види маркетингових стратегій.

Агресивна стратегія запуску проекту
Лайфхаки для лончу проектів.

Герой нашого часу. Бренд
Захопливий екскурс у 20 років історії брендингу.

Інструменти й методи брендингу в українських реаліях
Прикладні інструменти — колесо й матриці бренду.

Неканонізоване вчення про цільову аудиторію
Чому маркетолог має бути антропологом, психологом і соціологом? Розуміння — для кого ви працюєте. Дослідження аудиторії без дорогих досліджень.

Сегментація цільової аудиторії
Інструмент «соцдем». Чи ще правлять світом домогосподарки? Важливість визначення цінностей і очікувань вашої аудиторії.

Канали маркетингової комунікації
Еволюція засобів і каналів комунікації, розуміння їх природи та вміння вибирати оптимальні для свого продукту.

Промо. Креатив
Рисовий штурм. Техніки креативності або чому креативний директор — не священна корова.

Який бриф — такий і креатив
Вчимося ставити брифи рекламістам, дизайнерам.

Комунікація
Пріоритет комунікаційних стратегій у бізнесі.

Чи існує піар зараз? Чорний, білий, репутаційний?
Чи потрібен він малому й середньому бізнесу?

Планування і керування маркетингом
Саммері вітчизняного досвіду.

Бюджетування
Яка відповідь на сакраментальне питання: скільки витрачати на маркетинг?

Оцінка ефективності маркетингової кампанії
Вчимося рахувати.

Особистість маркетолога
Основні скіли. Як не згоріти емоційно та кайфувати від професії. Персональний брендинг.

Як продавати проекти босам і клієнтам
Пітч. Методики TED, стартаперів, Станіславського і Льоші Каптерєва.

Випуск
Прощавання. Розставання. Обіцянки зустрічатися частіше.

Место проведения

Київ, Projector (ул. Воздвиженская, 34А). Школа, коворкінг та лекторій для дизайнерів, девелоперів, та творчих людей усіх напрямків і спеціалізацій.

Регистрация

Зараз набір у групу закрито. Але ви можете залишити заявку на навчання, і при відкритті набору ми надішлемо вам лист із детальною інформацією для вступу.