Маркетингові комунікації. Основи

Упродовж навчання у вас в голові складуться пазли, що таке сучасний маркетинг. Навчимося розробляти реальні продукти й послуги, дієву маркет-стратегію, генерувати й реалізовувати проривні ідеї, зрештою заробляти маркетингом більше.

О курсе

У Штатах кажуть: якщо у вас є останній долар — витратьте його на маркетинг! Помітьте, саме на маркетинг — не на рекламу! Авторка курсу з цим твердженням абсолютно погоджується. Також вона вважає, що високим, технологічним знанням потрібен міцний, глибокий фундамент.

Розуміння предмету, використання методологій, практик гуру маркетингу і науковців; тренди, поради й антипоради — цим курсом налаштуємо вам «точку зборки» як спеціалісту! Але чуда не станеться, якщо далі не будете рухатися самі! Також обіцяємо багато практики, драйву, індивідуальної та командної роботи, завдання від реальних замовників, захоплюючих гостьових спікерів, екскурсії до відомих компаній.

Переглянути відео про курс.
6 000 грн/міс.

Оплачуйте курс помісячно або повністю (зі знижкою 5%), можлива оплата в розстрочку

27 занять

2 рази на тиждень, у вівторок та п'ятницю з 19:30 до 21:30

Вересень 2018

Наступна група стартує у вересні 2018

16 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу, тому кількість місць обмежена


Надя Перевізник

Незалежна спеціалістка з комунікацій — маркетингу і PR. ЇЇ знання більш ніж практичні — десять років у професії, зараз є власницею консалт-менторського бюро Hope&Partners і співвласницею закладу PR Bar. Серед досягнень — створення логотипу Києва, позиціонування українських політиків і стартаперів. Працювала з візійними у своїх галузях компаніями: агентством Fedoriv, Сім'єю ресторанів Діми Борисова, міжнародною конференцією TEDxKyiv. Викладає в Google Women Digital Academy, бізнес-таборі Startup Ukraine, Першій школі франчайзингу.

Facebook

Кому будет полезно

— Амбітним початківцям у маркетингу (маркетологам компаній та менеджерам рекламних агенцій);
— Молодим підприємцям, які самотужки займаються маркетингом.

Программа курса

Програма дасть helicopter view сфери комерційних і суспільних комунікацій, набір професійних інструментів. А головне — стимулює думати і розвиватися, а не лише реагувати на задачі й ТЗ.

Основні блоки: продукт, ринок, цільова, візія і стратегія, інструменти, канали комунікації, планування, бюджетування, креатив, оцінка ефективності, навички ефективного маркетолога.

Минуле і майбутнє маркетингу
Коротка, захолива і головне — практична історія сфери та її інсайтів.
Тенденції цифрового світу — чіткий маркетинг, заснований на даних.


Автостопом по галактиці
Атлас кращих концепцій маркетологів сучасності — для вибору своїх гуру.
Загрузка канонічним чтивом.

ПіПіПіПі...
Живучий, робочий і геніально-простий інструмент «маркетинг-мікс». Еволюція «пішок» — як їх використовують сьогодні.

Маркетингова стратегія
Свята святих: як розробити і дотримуватися, аби не загубити в тактиці. Найпоширеніші маркет-стратегії.

Велике завдання першого місяця
Командна робота над створенням концепції малого бізнесу.

Бюджетування
Відповідь на сакраментальне питання: скільки витрачати на маркетинг?

Продукт — усьому голова
Чому ваше дітище може бути нікому не потрібним?
Або як ви зможете порвати ринок?
Дизайн-мислення у створенні продукту: екскурсія у Fablab Fabricator для створення прототипів сувенірки


Герой нашого часу — Бренд
Як створюється хайп навколо продуктів чи послуг?
Прикладний і робочий інструмент — колесо бренду.

Ціноутворення продуктів і послуг
Визначаємося з ціною на продукт, враховуючи його цінність, стан ринку і ...ваші амбіції.
Гостьовий спікер зі стартап-тусівки.

Аналіз ринку і тенденцій
Щоби що? Навіщо аналізувати і як це робити самотужки: інтернет, звіти дослідницьких компаній, критичне мислення й основи «промислового шпіонажу».
Тренди, чому їх варто використовувати в роботі.
Екскурсія у відділ маркетингу відомої української компанії (якої саме — поки секрет).

Цільова. Аудиторія
Чи ще «світом правлять домогосподарки» або чому маркетологу варто бути трішки психологом і соціологом? Як розуміти потреби своєї аудиторії без дорогих досліджень? Інструмент «Профіль ЦА». Цінності.

Канали комунікації
Телеграм, сторіс, віар-ролики. Куди бігти, аби продаватися? Відчуваєте розгубленість?
Вчимося вибирати оптимальні шляхи для поширення свого продукту. Еволюція засобів і каналів комунікації, розуміння їх природи.

Комунікація: реклама, інтернет-реклама, піар
Пріоритет комунікаційних стратегій у бізнесі.

Велике завдання другого місяця
Створюємо рекламні агенції, які будуть працювати з вашими реальними проектами.

Промо. Креатив
Техніки креативності або чому креативний директор — не священна корова. «Рисовий штурм».

Який бриф — такий і креатив
Вчимося ефективно ставити завдання рекламістам, дизайнерам, діджиталістам.

Просування в інтернеті
Звучить трохи ретро, але давайте розбиратися — чи розумієте ви весь обсяг робіт?

Просування в соцмережах
...месенджерах, та інших інноваційних каналах

Оцінка ефективності маркетингової кампанії
Тестування реальністю — рахуємо, чи реально були дієвими і потрібними наші розробки для бізнесу.
Екскурсія в креативну рекламну агенцію.

Велике завдання третього місяця
Розробки на замовлення реальних компаній.

Особистість маркетолога
Основні навички виживання й успішності. Як не згоріти емоційно та кайфувати від професії. Персональний брендинг.

Як продавати проекти босам, клієнтам, інвесторам
Пітч. Презентація. Методики TED, стартаперів і Станіславського.
Гостьовий спікер публічних виступів.

Випуск
Прощання. Обіцянки зустрічатися частіше. Тур по барах із фінальною точкою PR Bar :)

Место проведения

Київ, Projector (вул. Воздвиженська, 34А). Школа, коворкінг та лекторій для дизайнерів, девелоперів, та творчих людей усіх напрямків і спеціалізацій.

Регистрация

Зараз набір у групу закрито. Але ви можете залишити заявку на навчання, і при відкритті набору ми надішлемо вам лист із детальною інформацією для вступу.