Маркетингові комунікації. Основи

Упродовж курсу в голові складуться пазли вашого розрізненого досвіду — що таке сучасний маркетинг. Ви станете впевненішим спеціалістом за рахунок знання «матчасті». Навчитеся розробляти і реалізовувати дієву маркет-стратегію, генерувати ідеї, зрештою, заробляти маркетингом більше і кайфувати від професії.

О курсе

У США кажуть: «Якщо залишився останній долар — витратьте його на маркетинг! Саме на маркетинг — на на рекламу!» Авторка курсу з цим твердженням абсолютно згодна. Також Надя переконана, що технологічним знанням онлайну потрібен глибокий фундамент з офлайну. А саме — розуміння суті предмету, використання методологій, психології, соціології.

На курсі ми будемо вчитися думати як профі, а не реагувати на сотні тактичних задач. Тож якщо ви очікуєте «10 успішніших стретегій», «9 найкращих інструметів» або «8 лайфхаків», вам не сюди. Тут мінімум діджиталу, бо канали комунікації — не Telegram та Instagram. Насправді це наш зір, слух, нюх, смак і дотик. Також обіцяємо прокачку особистих навичок — драйв командної роботи, завдання реальних замовників, гостьових спікерів, екскурсії до відомих компаній (попередні курси відвідали Goodwine, Salateira і Fedoriv). Приєднуйтеся!

Випуск першого та другого набору курсу.
6 000 грн/міс.

Оплачуйте курс помісячно або повністю (зі знижкою 5%), можлива оплата в розстрочку

27 занять

2 рази на тиждень, у середу та п'ятницю з 19:30 до 21:30

Лютий 2019

Наступна група стартує в лютому 2019

16 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу, тому кількість місць обмежена


Надя Перевізник

Незалежна спеціалістка з комунікацій, 10 років у професії, власниця консалт-бюро Hope&Partners, в минулому — засновниця PR Bar. Серед досягнень — створення логотипу Києва, позиціонування українських стартаперів і політиків, співпраця з візійними компаніями: агентством Fedoriv, Сім'єю ресторанів Діми Борисова, міжнародною конференцією TEDxKyiv. Як викладач та ментор брала участь у Startup Ukraine, Першій школі франчайзингу, Українській Академії Лідерства і Google Women Academy.

Facebook

Кому будет полезно

— Амбітним початківцям у маркетингу (маркетологам компаній та менеджерам рекламних агенцій);
— Молодим підприємцям, які самотужки займаються маркетингом.

Программа курса

Програма дасть helicopter view сфери комерційних і суспільних комунікацій, набір професійних інструментів. А головне — стимулює думати і розвиватися, а не лише реагувати на задачі й ТЗ.

Основні блоки: продукт, цільова аудиторія, стратегія і тактика, інструменти, канали комунікації, планування, бюджетування, креатив, оцінка ефективності, навички щасливого маркетолога.
Місце маркетингу в бізнесі
Або чому ви «цар і не цар гори» одночасно.

Минуле і майбутнє маркетингу
Коротка і головне — практична історія нашої сфери. Від методів торговців на древніх базарах до цифрового маркетингу даних.

Автостопом по галактиці
Атлас кращих концепцій маркетологів сучасності — для вибору своїх гуру.

ПіПіПіПі...
Живучий, робочий і простий інструмент marketing mix. Еволюція «пішок» — як їх використовують сьогодні.

Маркетингова стратегія
Щоби що? Як розробити і не загубити в тактиці.

Велике завдання першого місяця
Командна робота над створенням маркетингової концепції малого бізнесу.

Бюджетування
Відповідь на сакраментальне питання: скільки витрачати на маркетинг?

Продукт — усьому голова
Чому ваше дітище може бути нікому не потрібним або як порвати ринок? Дизайн-мислення у створенні продукту.

Екскурсія у Fablab Fabricator для створення прототипів сувенірки.

Герой нашого часу — Бренд
Як створюється хайп навколо продуктів чи послуг?
Прикладний і робочий інструмент — колесо бренду.

Ціноутворення продуктів і послуг
Визначаємося з ціною на продукт, враховуючи ринок і ...ваші амбіції.
Гостьовий спікер зі стартап-тусівки.

Аналіз ринку і тенденцій
Навіщо аналізувати і як це робити самотужки: інтернет, звіти дослідницьких компаній, критичне мислення й основи промислового шпіонажу. Тренди, як їх використовувати в роботі.

Цільова. Аудиторія
Чи досі світом правлять домогосподарки або чому маркетологу варто бути частково психологом і соціологом? Як розуміти потреби своєї аудиторії без масштабних досліджень? Цінності.

Канали комунікації
Телеграм, сторіс, IGTV, Youtube... Куди бігти, аби продаватися?
Вчимося вибирати оптимальні шляхи поширення свого продукту. Еволюція засобів і каналів комунікації, розуміння їх природи.

Комунікація: реклама, інтернет-реклама, піар
Пріоритет комунікаційних стратегій у бізнесі.

Велике завдання другого місяця
Створюємо рекламні агенції, які будуть працювати з вашими реальними проектами (так так, ми використаємо спільний мозок групи аби допомогти вам зробити прорив у вашій сьогоденній роботі).

Промо. Креатив
Техніки креативності або чому креативний директор — не священна корова.

Який бриф — такий і креатив
Вчимося ефективно ставити завдання рекламістам, дизайнерам, діджиталістам.

Діджитал-маркетинг та інтернет-маркетинг
Давайте розбиратися — чи розумієте ви різницю та обсяг робіт.
Гостьовий спікер-експерт.

Просування в соцмережах
...месенджерах, та інших інноваційних каналах.
Гостьовий спікер-експерт.

Оцінка ефективності маркетингової кампанії
Тестування реальністю. Рахуємо — чи реально були дієвими і потрібними наші ідеї для бізнесу.

Екскурсія в рекламну агенцію або відділ маркетингу компанії.

Велике завдання третього місяця
Розробка комунікаційної стратегії на замовлення реальних проектів (переважно соціальних та благодійних ініціатив).

Особистість маркетолога
Основні навички виживання й успішності. Як не згоріти емоційно та кайфувати від професії. Персональний брендинг.

Випуск
Презентація кейсів замовникам та широкій публіці. Дипломи, прощання, обнімашки та обіцянки зустрічатися частіше.

Место проведения

Київ, Projector (вул. Воздвиженська, 34А). Школа, коворкінг та лекторій для дизайнерів, девелоперів, та творчих людей усіх напрямків і спеціалізацій.

Регистрация

Зараз набір у групу закрито. Але ви можете залишити заявку на навчання, і при відкритті набору ми надішлемо вам лист із детальною інформацією для вступу.