UX Pro. Workshops

Просунутий курс для тих, хто дизайнить інтерфейси, але прагне більшого: досліджувати користувачів, впливати на бізнес, керувати командою. 8 модулів по 2 дні.

Про курс

На цьому курсі ми вивчатимемо бізнес-процеси, які стоять за дизайном та ІТ в цілому. Програма складена так, щоб учасники підготувалися до роботи на посаді рівня “senior”, “lead” або менеджера дизайнерської чи крос-функційної команди.

Курс стане у пригоді, якщо вам набридло, коли клієнт не прислухається до аргументів, збирання інформації відбувається через треті руки, а команда неохоче реагує на зміни. Програма допоможе побудувати довіру в клієнта, організувати “правильний” процес роботи та залучити різних спеціалістів до злагодженого спільного дизайну продуктів і сервісів.
54 000 грн/весь курс

Ви можете розбити суму на 4 платежі по 13 500грн або оплатити всю суму з 5% знижкою

8 модулів

Модульна система по 2 дні в тиждень — ПТ, СБ. Тривалість 5 міс.

18.10.2019

Навчання розпочнеться 18 жовтня

14 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту, тому кількість місць обмежена


Олеся Кристиняк

Experience Designer у Softserve «Користувачі не повинні почуватися невпевнено: а ще гірше нетехнічними людьми», — це стало моїм професійним кредо з 6-річного досвіду в ІТ як дизайнера. Сюди ж принесено попердній 7-річний досвід з архітектури та дизайну інтер’єрів. Поділюсь власним досвідом побудови стосунків із клієнтами, специфіку роботи онсайнт і оффсайт, роботі з цифровим продуктом, сервіс-дизайном, залучення користувачів до створення зручного та доступного дизайну.

Facebook


В'ячеслав Шестопалов

Дизайнер цифрових продуктів, керівник групи дизайнерів у ELEKS, журналіст за освітою. Працює на всіх етапах ІТ-проектів для замовнииків із США і Західної Європи, беру участь у продажі дизайн-сервісів, щодня вчуся бути хорошим менеджером для своєї команди, веду блог про дизайн. Пройшов шлях від підпрацьовок у редакції обласної газети та «гаражного» веб-дизайн-стартапу до роботи з корпораціями та міжнародними продуктовими компаніями. Як дизайнер-«універсальний солдат», вірю, що всі аспекти дизайну обнаково важливі і дизайнерам варто припинити ділити світ на свою вузькоспеціалізовану сферу і все інше.

Facebook


Анна Мамаєва

Solution Design Consultant, Finance Services, DataArt. Agile Facilitator. Підтримує проекти DataArt у сфері фінансів та продуктові ініціативи. «Будучи аналітиком за освітою, я пройшла крізь млин великого маркетингу в промисловій компанії та видавничому бізнесі, пробувала себе в різних ролях по обидві сторони виробничих барикад. В ІТ я вже більше 11 років. За цей час мені вдалося створити понад десять продуктів, серед яких нішеві B2B проекти й низка вузькоспеціалізованих сервісів для ринку США, а також веб- і мобільні додатки для відомих українських брендів: «Obolon» (Живчик), «Хортиця» тощо. Зараз працюю над підвищенням ефективності продажів компанії, а також допомогаю колегам ефективніше взаємодіяти між собою та з клієнтом за допомогою технік фасилітації та продуктового дизайну.»

Facebook

Кому буде корисно

Досвідченим дизайнерам з ІТ-компаній, які знають теорію про воркшопи, менеджмент і продаж дизайн-послуг, але ще не пробували це на практиці або відчувають невпевненість перед тим, як спробувати вперше.

Досвідченим дизайнерам із продуктових компаній, які прагнуть посилити вміння будувати продукти та сервіси з нуля, в умовах невідомості, нового бізнес-домену й у співпраці з командою клієнта.

Бізнес-аналітикам та менеджерам, які мають здебільшого технічний досвід і хочуть збагатити його методами та прийомами дизайну.

Програма курсу

Модуль 1. Комунікація: переговори і переконання
Прийоми ведення переговорів, групова динаміка. Основні методи нейро-лінгвістичного програмування: метапрограми і метамодель. Емоційний інтелект, вправи-айсбрейкери. Асертивна поведінка. Психометричні таблиці. Культурні особливості представників різних національностей. Техніки активного слухання. Усна та письмова комунікація. Етикет в англомовному листуванні.

Модуль 2. Комунікація: пітчинг і презентація
Засади дизайн-етики. Зворотний зв’язок і критика: як надавати і приймати. Методи сторітелінгу в комунікації. Просунуті прийоми презентації. Мистецтво пітчингу: вправи, типові помилки, найкращі практики. Продаж рішень.

Модуль 3. Фасилітація та лідерство
Фасилітація та роль фасилітатора: як створити довіру і перебороти складнощі. Основи фасилітаційного процесу, «ромб фасилітації». «Ключові протоколи» (The Core Protocols) від менеджмент-консультантів. Фасилітаційні техніки: розігрів (warm-ups), налагодження контакту (ice breakers), підбиття підсумків (follow-up). Техніки «Lean coffee», «World Cafe», методи роботи з ідеями й інноваціями (brainstorming, ideating).

Модуль 4. Розвиток клієнта (customer development): дослідження
Види воркшопів. Продукти і сервіси: спільне та відмінне. Робота з оформленням проблеми (problem framing). Техніки проведення користувацьких інтерв’ю, глибинних інтерв’ю, проблемних інтерв’ю. Техніка «jobs-to-be-done» як база для інновацій та досліджень, схема гіпотез (hypothesis canvas) і карта емпатії (empathy map).

Модуль 5. Розвиток клієнта: спів-творення
Практика з користувацькою подорожжю (customer journey map), схемою сервісу (service blueprint) і картою сервісу (service map). Принципи та техніки пріоритизації на проекті: модель Кано, вартість затримки (cost of delay, WSJF), необхідно / було би добре (must / nice to have). Створення карти впливу (impact map) і формування користувацьких історій (story mapping).

Модуль 6. Розвиток клієнта: валідація
Способи та інструменти прототипування продуктів і сервісів. Типи і методи тестування з корисувачами: підготовка, найкращі практики і типові помилки тестування, підготовка звітів, формування змін і покращень за підсумками тестування. Особливості очного і дистанційного тестування. Практика з кількома ітераціями. Основи оцінки зусиль (estimation).

Модуль 7. Розвиток бізнесу (business development)
Розуміння бізнес-моделі (business model) та ціннісної пропозиції (value proposition), а також практика. Шаблони ціннісного твердження (value proposition statement). Процес продажу в ІТ. Лідогенерація і кваліфікація лідів. Види документів: RFP, RFI, RFQ тощо. Роль дизайнера та співпраця з крос-функційною командою. Перший контакт з потенційним клієнтом і переговори щодо проекту. Офлайнові формати пресейлів: одноденні воркшопи в офісі потеційного клієнта. Підготовка пропозиції.

Модуль 8. ІТ-процеси та проектні методології
Аджайл-принципи (agile) і менеджмент команд. Методології розробки та їхні «ритуали»: scrum, lean, kanban. Ведення документації на проекті, роль і внесок дизайнера. Створення продуктової або сервісної бази знань (гайдлайни, специфікації, матеріали, обговорення тощо). Формування спільноти навколо продукту чи сервісу. Філософія «lean UX»: інструменти, прийоми, мультикультурні команди, процеси.

Місце проведення

Projector Lviv, вул. Кульпарківська 59 (3 поверх)

Реєстрація

Набір в групу «UX Pro. Workshops» відкритий.

Звертаємо вашу увагу, модульна система передбачає перерви між навчанням.
В місяць плануємо максимум 2 модулі.