UX Design Основи. Interaction Design

Драйвовий курс з основ проектування зручних та ефективних інтерфейсів, якими хочеться користуватися.

3 місяці, 2 рази на тиждень.

Про курс

Наш курс початкового рівня, проте, також чудово підійде людям, що вже мають досвід роботи у сфері дизайну інтерфейсів. Після першої хвилі захоплення від перших спроб в професії, зазвичай, приходить розуміння того, що не тільки можна, а й треба краще – це знак, що потрібно поглиблювати свої знання і вибудовувати більш комплексний підхід до роботи.

І тут, на допомогу прийдемо ми, аби навчити вас будувати дизайн процес усвідомлено, враховуючи всі ймовірні обмеження й вимоги. Теорія та практика поєднані таким чином, щоб здобуті знання швидко засвоювались і три місяці навчання пройшли максимально ефективно й весело.

Навчання відбувається в досить інтенсивному темпі, відповідно якість здобутих знань буде пропорційною до рівня вашого залучення.

Отже, беремо ноутбуки й гайда до роботи :)

Скласти враження про завдання, що були на курсі та результат:
– роботи курсу UX2 тут
– роботи курсу UX3 тут
– роботи курсу UX4 тут
5000 грн/міс

Курс триває 3 місяці, але ви можете отримати знижку 5%, оплативши його за один раз

27 занять

Двічі на тиждень — вівторок та п'ятниця, 19:30 — 21:30

25.06.2020

Нова група стартує 25 червня 2020

15 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу. Тому кількість місць обмежена.


Олена Шестакович

Lead designer в DataArt

Facebook


Андрій Кленін

Senior Experience Designer в Eleks

Facebook

Кому буде корисно

— Дизайнерам, що створюють красиві інтерфейси, але також хочуть навчитись робити їх зручними.

— Початківцям UX дизайнерам, які хочуть системних знань, інтенсивної практики, а також навчитися перевіряти свої рішення тестуванням.

— Людям з мінімальним досвідом в UI.

На заняттях вам буде потрібен власний ноутбук.

Програма курсу

Програма створена таким чином, щоб випускники отримали необхідну теорію та практику і були готові до омріяної роботи. Ми пройдемо через усі етапи роботи дизайнера, від правильної постановки задачі до побудови та презентації рішення. Ба більше, ми також торкнемося теми контролю процесу розробки.

Програма складається з лекцій, групових та індивідуальних практичних робіт, домашніх завдань та воркшопів. А ще, впродовж курсу студенти попрацюють над цікавим проєктом… хоча ні… над двома проєктами
Вступ в UX. Чим насправді займається UX-дизайнер?
Основні поняття. Чим займається UX-дизайнер в різних компаніях і процесах, основні задачі UX-дизайнера. Що спільного в дизайн-мисленні, HCD, дизайн-спринтах, Lean UX та інших популярних словосполученнях.

Приймаємо замовлення та спілкуємось з бізнесом
Інтерв'ю зі стейкхолдерами, вчимось виявляти та розуміти реальні потреби бізнесу. Досліджуємо конкурентів та ринок. Постановка задачі та висування гіпотез.

Чого хочуть користувачі
Дослідження користувачів: опитування, інтерв’ю, польові. Вчимось правильно готуватись, проводити, та опрацьовувати результати.

Перетворюємо «цільову аудиторію» в портрети людей
Як і для чого їх створювати, потрібний рівень деталізації. Побудова мапи емпатії.

Jobs to be done
Чому вони працюють, формулювання job stories.

Customer Journey Map
Обираємо потрібні шари, будуємо Customer Journey Map. How might we...?

Як перетворити зібрані дані в дизайн-рішення
Методи генерації та пріоритезації ідей.

Організація інформації, інформаційна архітектура
Схеми та моделі організації контенту. Як перевірити наші припущення.

Юзабіліті
Як оцінити зручність користування. Що таке евристики, особливості сприйняття інформації живими людьми. Темні патерни.

Складові частини інтерфейсу
Сітки, компоненти, навігація, валідація форм, таблиці. Кому потрібна консистентність. Доступність в інтерфейсах.

Як і навіщо робити швидкий прототип
Для чого потрібні прототипи, підбір потрібного рівня деталізації, інструменти.

Перевірка рішень тестуванням
Як і з ким тестувати (аудиторія і сценарії). Підготовка до тестування, його проведення і презентація результатів.

Адаптивний дизайн
Підходи до адаптації інтерфейсу під різні пристрої, правила і фішки.

Mobile UX
Проєктування нативних додатків під iOS і Android. Особливості використання мобільних пристроїв та різних платформ.

Як презентувати результати роботи

Життя дизайну після дизайну
Як правильно описати та передати результати роботи. Колаборація з розробниками та іншими членами команди. Дизайн, як складова частина SDLC, а також Scrum, Waterfall, Kanban.

Випуск
Публічна презентація результатів навчання.

+ 1-2 додаткові воркшопи від запрошених лекторів

Місце проведення

школа Projector Lviv, вул. Кульпарківська 59 (третій поверх)

Реєстрація

Набір в групу відкритий.