UX Design Основи. Interaction Design

Драйвовий курс з основ проектування зручних та ефективних інтерфейсів, якими хочеться користуватися.

3 місяці, 2 рази на тиждень.

Про курс

Красиві іконки і вилизані до непристойності кнопки вже мало кого вражають. Суворий цифровий світ розставив пріоритети і тепер на коні ті інтерфейси, які реально вирішують проблеми бізнесу і дозволяють досягати цілей користувачів найбільш простим і комфортним способом.

Ми навчимо відкривати очі на реальні потреби ЦА, тестувати свої ідеї, створювати класні динамічні прототипи і презентувати свої напрацювання замовникам.

Це курс не про «красиво». Це курс про «добре». А наскільки добре, ми запитаємо у користувачів. Тут ми будемо вивчати Interaction Design.

Роботи курсу UX2 тут
Роботи курсу UX3 тут
4000 грн/міс.

Курс триває 3 місяці, але ви можете отримати знижку 5%, оплативши його за один раз

27 занять

Двічі на тиждень — понеділок та четвер, 19:30 — 21:30

травень 2019

Нова група стартує в травні 2019

15 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу. Тому кількість місць обмежена.


Олена Шестакович

Lead UI/UX designer в DataArt

Facebook


Андрій Статкевич

Lead UI/UX Designer в Intellias

Facebook

Кому буде корисно

— Людям, які навчились робити красиві інтерфейси, але не розуміють, як зробити їх зручними.

— Початківцям UX дизайнерам, які хочуть системних знань, інтенсивної практики, а також навчитися перевіряти свої рішення тестуванням.

На заняттях вам буде потрібен власний ноутбук.

Програма курсу

За результатами курсу студенти будуть вміти без страху спілкуватись з представниками бізнесу про вимоги до продукту, а також підходити на вулиці до потенційних користувачів для тестування продукту. У багажі знань студентів активне місце займуть знання про створення вайрфреймів і динамічних прототипів, а також про аналіз та дослідження ринку.
Вступ до UX
Базові поняття, історія, місце UX-дизайнера в процесах, основні задачі UX-дизайнера.

Дослідження бізнесу
Інтерв'ю зі стейкхолдерами. Питання, поради, практики. Задачі бізнесу. Дослідження конкурентів та ринку.

User Research
Інтерв'ю з користувачами. Питання, поради, практики. Дослідження цілей користувачів. Персони, мапа емпатії.

Customer Journey Map
Що це. Створення Customer Journey Map.

Інформаційна архітектура
Загальне розуміння. Схеми та моделі організації контенту.

Шлях користувача
User stories. Scenarios. Use cases. Flows.

Вайрфреймінг
Загальні поняття. Огляд інструментарія. Тестування.

Адаптивний дизайн
Фундаментальні основи. UX-патерни.

Дизайн мобільних додатків
Контекст. Density-independent. Гайдлайни.

Інструменти прототипування
Axure. Marvel. InVision.

Патерни взаємодії
Евристики. Валідація форм. Таблиці. Дашборди.

KPI дизайну
Кількісні та якісні.

Аналітика
Базові поняття: сесії, юзери, баунси. Базові інструменти — Similarweb, Alexa, Google Analytics.

Користувацьке тестування
Підбір аудиторії. Сценарії тестування. Метрики. Робота з людьми. Аналіз результатів.

Випуск
Публічна демонстрація виконаних під час курсу проектів.

Місце проведення

школа Projector, вул. Кульпарківська 59 (третій поверх)

Реєстрація

Набір в групу закритий.
Наступний набір буде відкритий весною 2019