Service design

Про вміння поєднати цифрову, фізичну та емоційну взаємодію так, щоб створювати досвід, за яким люди звертаються до будь якого сервісу.

Про курс

Уявіть (або пригадайте) одну з цих типових ситуацій:
— ви приїхали в ресторан пообідати, а меню несуть 40 хв (пф);
— ви приїхали на автосервіс, а вони забули замовити потрібні вам запчастини (пф!);
— ви прийшли в приватну клініку, а вас не записали (ПФ!).

Так можна продовжувати довго. І, якщо ви часто ловите себе на думці «От змінили б вони *ось це* — було б просто супер», — ласкаво просимо.

Якщо в сервісі є проблемні місця у взаємодіях між відділами та співробітниками, час витрачається на неефективні процеси або підрядники не встигають виконати роботу вчасно — виникає ситуація, коли клієнт залишається не задоволеним якістю послуги. Все це може зашкодити клієнту або зіпсувати репутацію бренду.

Клієнтів, в першу чергу, цікавить досягнення цілі та вирішення особистих проблем, а отримання хорошого сервісу напряму впливатиме на бажання звернутися за послугою знову. Кожен втрачений клієнт — це втрачені гроші, тому, щоб уникнути провалів, необхідно впровадити сервісний дизайн в процеси ведення бізнесу.

Дизайн сервісу — це не про мобільні додатки і гарні веб-сайти. Це про вміння поєднати цифрову, фізичну та емоційну взаємодію так, щоб створювати досвід, за яким люди звертаються до будь-якого сервісу.

Рівень конкуренції не дозволяє більше притримуватись думки «й так зайде». Не зайде.

Якщо ви не будете працювати над послугами, які надає ваш бренд, не будете досліджувати вашого клієнта, не будете орієнтуватись на його очікування та бажання — над цим працюватимуть ваші конкуренти.
7 000 грн/міс

Курс триває 3 місяці, але ви можете отримати знижку 5%, оплативши його за один раз

27 занять

Двічі на тиждень — середа та неділя

25.09.2019

Навчання стартує 25 вересня

15 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу. Тому кількість місць обмежена.


Софія Засадна

Senior Experience Designer у EPAM

Facebook


Дмитро Козіцкий

UX Consultant в DataArt

Facebook

Кому буде корисно

Це не про красиві інтерфейси і смачні ілюстрації. Курс про стратегію та про пошук рішень, які зроблять сервіс зручним та доступним.

Ми шукаємо:
— людей, що займаються власним бізнесом та хочуть покращити враження своїх клієнтів;
— маркетологів, котрі бажають вийти на суттєво новий рівень;
— UX-дизайнерів, які бажають вийти за межі цифрових продуктів.

Якщо вам цікаво розбиратись в деталях, досліджувати користувачів та шукати нові рішення — радимо не чекати та реєструватися на курс :)

Програма курсу

Протягом курсу ми проведемо більше 15-ти занять та 9-ти воркшопів, які дозволять студентам зрозуміти процес побудови та вдосконалення сервісу.

Разом ми:
— проведемо дослідження реального бізнесу з метою виявлення проблем і можливостей для розвитку;
— крок за кроком розробимо план побудови процесів;
— розробимо прототипи та протестуємо їх з реальними клієнтами сервісу.

Ви отримаєте необхідні знання для того, щоб на практиці застосовувати всі етапи сервіс дизайну:
— дослідження;
— генерація ідей;
— прототипування;
— тестування.
Модуль 1. Дослідження та аналіз
Project discussion. Design Sprint. Research. Preparatory research. Stakeholders interview. Метрики та KPIs. User interview.

Модуль 2. Генерація ідей та планування
Робота з інформацією. Планування і пріоритети.
Domain Modeling. Вивчення статичних та динамічних процесів.
Persona. Empathy Map. Customer Journey Mapping. Service Design Blueprinting. Jobs to be done. Аналітика в сервісному дизайні.
Ideation

Модуль 3. Прототипування та впровадження
Prototyping. Implementation and supervision
Маркетинг

Місце проведення

школа Projector Lviv, вул. Кульпарківська 59 (третій поверх)

Реєстрація

Набір в групу «Service design» відкритий