Графічний дизайн. Айдентика

Курс із створення стильної та робочої айдентики. Логотипи, фірмові стилі, типографія. Поєднання теорії та практики. 3 місяці, 2 рази на тиждень.

Про курс

Відомі дизайнери і студії беруть десятки тисяч доларів за лого та айдентику, великі компанії платять мільярди за ребрендинг, а наша реальність заповнена відчайдухами, що готові робити лого-значки по $100.

В чому різниця?

На курсі «Графічний дизайн. Айдентика» ми пояснимо різницю, покажемо способи генерування ідей, створення логотипів й фірмової ідентифікації, поділимося своїм досвідом, власними лайфхаками і воркфловами.
Розберемо основи граф. дизайну – від композиції й кольору до типографії та принципів гештальту.
Розберемося в базових поняттях маркетингу й комунікації дизайну, щоб дизайн не тільки гарно виглядав, а й приносив гроші вашим клієнтам.
Навчимо правильно вести справи з клієнтами, бо хороший дизайн це тільки половина успіху вашого проекту.
І витиснемо з вас всі соки, щоб ви за 3 місяці змогли навчитись робити правильну айдентику і круту графічну комунікацію.

Результати курсу #1 тут
Результати курсу #2 тут

Відгуки випускинків:
Ігор Зубрицький
Андрій Голубокий
Дарія Лазарчук
4000 грн/міс.

Курс триває 3 місяці, але ви можете отримати знижку 5%, оплативши його за один раз

27 занять

2 рази на тиждень.
Також передбачені бонусні позапланові заняття.

лютий 2019

Нова група стартує в лютому 2019

14 місць

Ми приділяємо увагу кожному студенту курсу. Тому кількість місць обмежена.


Володимир Блажівський

Засновник, творчий керівник HAPPY design studio Портфоліо, керівник Projectоr.Lviv

Facebook


Анастасія Вавіличева

Brand Identity designer HAPPY design studio

Facebook

Кому буде корисно

— Молодим дизайнерам, що хочуть пробустити навички створення фірмових стилів.

— Досвіченим лого-дизайнерам, які хочуть вдосконалити свої навики, й ознайомитись з оригінальними підходами до створення айдентики.

На заняттях вам будуть потрібні власні ноутбуки.

Програма курсу

Курс базується на вивченні теорії через практику. Буде багато завдань, та багато фідбеку. Тож виділяйте час на виконання домашніх завдань.
Логотипи
Живі, швидкі, пластмасові, прості та складні. Класифікація, стилістика, тенденції. Безсмертність.

Айдентика
Процес, принципи, обмеження, прийоми, конструктори. Динамічна айдентика.

Бренд
Позиціонування, диспозиція, референтна група, AIDA, мотиви споживачів … або Як спродобатись маркетологу.

Натхнення
Джерело ідей і як повернути загулялу музу. Кради як художник. Тренди.

Ідея
Рівні асоціацій. Майндмеп. Ескіз. 21/21. Дієслова. «Ділимо допоки ділиться». Солимо і перчимо. Інші прийоми генерування ідей.

Процеси
Види процесів. Який коли актуальний.

Типографія
Розуміти й відчувати. Безпрограграшні прийоми підбору і поєднання гарнітур. Дамо волю рукам.

Композиція
Мікро/макро-композиція. Правила, секрети. Не по правилах.

Сітки
Систематизований дизайн. Анатомія знаку. Оптика & Геометрія.

Ритм
Дизайн для очей і вух. Патерни. Синій барабанщик

Контраст і акцент
Один в полі воїн. Магніт для очей (Eyestopper). Прийоми та практика.

Форма
Товщина має значення. Просто непроста форма. Балансуємо пропорції.

Колір
Підбір і поєднання. Інструменти. Невідомий колір.

Клієнт. Презентація
Як знайти клієнтів. Як продати дизайн.
Як презентувати результат.
Процес, фішки.

Буки
Гайди та інші брєд-буки.

&
Бонусні позапланові заняття.

Місце проведення

Реєстрація

Щоб поступити на курс, будь ласка, оформіть заявку на навчання. На вашу пошту прийде лист з детальною інформацією щодо вступу.