Як швидко та дешево перевіряти продуктові гіпотези

Як швидко та  дешево перевіряти  продуктові гіпотези
ЧАС
15-16.06.2018 (п'ятниця та субота), 11:00
ВАРТІСТЬ
1600 грн
АДРЕСА
«Tech StartUp School», вул. Колесси, 2

Яр Бірзул — Chief Platform Officer у TemplateMonster. Куратор курсу «UX Architecture» у Projector. Дизайнер інтерфейсів. У минулому заснував та керував Faino Interactive, Мудрий Тест, Birzool Workshop та UXDepot. Редактор UX Fox.

Розробка продуктів дорога. Невдале рішення на ранніх стадіях, під час проектування (яке триває місяць-два), може коштувати життя та майбутнього для всього продукту (який потім розроблятимуть протягом року).

Уникнути цього можна, якщо якомога швидше стикнути майбутній продукт з реальністю, й перевірити власні гіпотези. Можна дізнатися багато корисних інсайтів, якщо провести експерименти правильно.

Під час воркшопу ми навчимося та закріпимо на практиці методології «Операційного тестування» для щоденних продуктів для досвідчених користувачів та «Коридорного тестування», яке дизайнери можуть застосовувати в офісних умовах без складної підготовки й з якісним результатом.

Рівень: Pro

Коли: 15.06-16.06 (11:00-18:00)

Необхідна наявність свого ноутбуку

Вартість дводенного воркшопу: 1600 грн (обід включений)