Як реферальний маркетинг приводить нових клієнтів

Як реферальний маркетинг приводить нових клієнтів
ЧАС
14.12.2018 (п'ятниця), 19:30
ВАРТІСТЬ
200 грн
АДРЕСА
Projector Lviv, вул. Кульпарківська, 59

Анастасія Ухова — працює в Talkable — одній з найбільших в світі платформ для реферального маркетингу. Допомагає таким брендам як American Eagle, Saks 5th Avenue, Carter's і H&M залучати нових клієнтів за допомогою реферальних програм. У Talkable Анастасія відповідає за Campaign Management і управляє командою з семи чоловік. На її рахунку 8 років роботи з email-маркетингом і ремаркетингу в продуктових компаніях, а також досвід створення власного бізнесу — бренду одягу Owlsome.

«Інтернет стає все більш person-centric і користувачі вже не так ведуться на традиційну рекламу, а довіряють відгуками і рекомендаціям реальних людей. Саме тому реферальні програми є мастхевом, а не приємним доповненням для e-commerce компаній. Я розповім про те, як створити працюючу реферальную програму і як її оптимізувати. Познайомлю з кейсом компанії, що виробляє взуття з перероблених пластикових пляшок і заробляє мільйони на місяць, 25% з котрих отримує завдяки реферальній програмі. І в кінці кінців, відповім на питання що важливіше: сама реферальна програма чи її промоушн?

Основні теми:

  • ROI>500%, say whaaat? It's Referral Marketing, baby
  • «Мої смаки досить специфічні»: як створити пропозицію від якої неможливо відмовитися
  • Game of channels: чому Facebook дає тільки 7% від реферальних покупок
  • FOMO, emoji і гіфки: tips&tricks при оптимізації реферальних кампаній

Рівень: середній.

Мова доповіді: російська.