Як побудувати CRM-стратегію та як вона працює?

Як побудувати CRM-стратегію  та як вона працює?
ЧАС
15.10.2018 (понеділок), 19:30
ВАРТІСТЬ
200 грн
АДРЕСА
Atlas Deluxe Hotel (пр. Шевченка, 27)

Оксана Кулікова відповідає за маркетинг-стратегію, діджитал-інновації, CRM і розвиток eCommerce в «METRO Cash & Carry Україна». У минулому керувала маркетингом торговельних інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД, сформувала команду з маркетингу та розробила бренд-стратегію для Prom.ua — лідера ринку електронної комерції в Україні. У 2016 та 2017 роках отримала 4 нагороди Effie Awards Ukraine, а також отримала визнання «Best Marketing Team in Retail» в 2017 році.

Досвід у сфері маркетингу становить 15 років, у сфері діджитал і електронної комерції — 12 років.

Поговоримо про управління життєвим циклом клієнта, про шлях еволюції CRM-стратегії компанії та інструментів, якими користується CRM-команда. Від ручної сегментації, тестування різноманітних кампаній по реактиваціїї неактивних клієнтів, прогнозування відтоку клієнтів, від ручних персоналізованих смс та email розсилок до впровадження автоматизованої тригерної системи CRM-комунікацій в реальному часі та впливу на поведінку споживача, який збільшує продажі.

Основні теми:

  • Що таке CRM-стратегія та як її розробити?
  • Як ефективно управляти мільйонною базою споживачів?
  • Як збільшити частоту візитів та середній чек?
  • Як залучати нових та втримувати існуючих клієнтів?
  • Чи дійсно реагує споживач на персонально підібрані пропозиції?
  • Чи можливі тригерні комунікації в реальному часі в оффлайн ритейлі?

Буде корисно:

  • маркетологам;
  • CRM-спеціалістам;
  • власникам бізнесу.

Рівень: середній.