History and meaning of brands: what they are, what they reveal and how they work.

History and meaning of brands: what they are, what they reveal and how they work.
ЧАС
13 червня (вівторок), 19:30–21:00
ВАРТІСТЬ
500 грн
АДРЕСА
Kavalier Boutique Hotel, вул. Старознесенська, 70

Ми танцюємо. І запрошуємо вас потанцювати разом.

13 червня у львівському Проджекторі виступить співзасновник легендарного брендингового агенства Wolff Olins — Michael Wolff.

Wollf Olins — це агенство, яке вже багато десятиліть задає тон всьому світовому брендингу. Чого лише варті проекти для Unilever, London Olympic 2012, MacMillan, GE, Aol, USA Today, NYC.

Майклу 84 роки. Ми мріємо до такого віку мислити так само ясно і дотепно. І зберегти такий же смак та цікавість до життя (одним з небагатьох умов приїзду з Лондону, було відвідування Одеси — давно мріяв там побувати).

Його досягненнями і проектами можна захоплюватись. Не кожного дизайнера приймають міністри, не про багатьох пише Вікіпедія.

Але важливо інше. Є прекрасні дизайнери, яких нудно слухати. Майкла цікаво, хоча це не зовсім точне слово. Коли він говорить, хочеться мовчати і впиватись. Тому що за кожним словом — мудрість, культура і величезний досвід.

Тема лекції — History and meaning of brands: what they are, what they reveal and how they work.

Лекція триває 1 годину англійською мовою — ми не запрошуємо перекладача, щоб зберегти живий контакт. Після неї ще півгодини спілкування і відповідей на запитання.

Побачимось.