Data-Driven UX Design

Data-Driven UX Design
ЧАС
13.05.2017, 12:00–20:30
ВАРТІСТЬ
700 грн
АДРЕСА
IHUB, вул. Замкнена, 9

Друзі, не пропустіть, ми знаємо — довго чекали. Запросили до Львова людину, яка, коли розмова заходить про UX, завжди починає з цифр, Олександра Іванова.

І знаєте, вирішили зробити івент на весь день — збираємо ком'юніті правильних людей в неформальній обстановці Проджектора. Послухати про продуктовий дизайн і процеси (цілих 4 лекції одразу!) та мати можливість поспілкуватись зі спікером та одне з одним, у коридорах і за пляшечкою пива (або горнятком чаю) у закладі після лекції. Цілий день, з 12:00 до 20:30, Саша буде з нами.

Але час вже його формально представити.

Олександр Іванов — Head of Product в ЛУН (найбільший онлайн продукт в Україні в сфері нерухомості, запустили сервіс в 33 країнах світу), керівник команди, який відповідає за запуск та розвиток міжнародного проекту Flatfy і ряд інших продуктів в Україні. Веде один з PRO курсів (6 випусків!) — UX.Data Mining & Analytics в Projector.Kyiv. Адепт ітеративного підходу щодо дизайну та дизайнерських рішень, заснованих на цифрах.

Світ змінюється.

Веб сервіси більше не розвиваються інтуїтивно. Тепер грамотний дизайнер повинен вміти розуміти веб-аналітику, перевести цифри в задачі (не розплескавши зміст по дорозі) і запропонувати інтерфейс як рішення.

На жаль, сьогодні мало хто вміє розгледіти за стовпчиками цифр реальні проблеми і зробити з них висновки.

Про що розмовлятимемо.

– Що таке базові показники веб-сайтів, як їх розуміти та як з ними працювати

– Як аналітика допомогає дизайнеру. Задачі проектів з точки зору бізнесу. Принципові відмінності між e-commerce, контентними та сервісними проектами. Стратегії UX дизайнера при роботі з такими проектами. Робота з різними джерелами трафіку. Стратегії та підходи при роботі над декількома продуктами. Кейс: редизайн великого веб-проекту.

– Що таке А/Б тести. Як їх проводити, як вимірювати результати на практиці. Інструменти та підходи.

– Як розібратися у статистиці проекту. Що таке сессії, показник відмов та показник виходів. Як правильно міряти конверсії та LTV. Чому без цих знань неможливо зробити редизайн. Юзеркейси.

– Майбутнє вже сьогодні. Доля мобільного трафіку у світі. MobileApp & MobileWeb. Впровадження AMP та PWA. Складності і шляхи їх вирішення.

– Все, що важливо, як будується команда у продуктовій і аутсорсній компанії. В чому ці відмінності і чому аутсорсні компанії переходять на продуктовий підхід у роботі. Хто які ролі виконує і хто які рішення приймає. Чому підхід Data-Driven у дизайні — це найкраще, що ви можете застосувати для створення ефективного дизайну продуктів.

----

Побачимось!

P.S. Після івенту запланована неформальна бесіда в одному із закладів Львова для тих, хто хоче поставити більше запитань.

Семінар відбуватиметься російською мовою.