Trend to watch: offline retargeting

Trend to watch: offline retargeting
ВРЕМЯ
09.01.2019 (середа), 19:30
СТОИМОСТЬ
200 грн
АДРЕС
Projector Lviv (вул. Кульпарківська, 59)

Павло Кузнєцов — фанат розробки martech продуктів і співзасновник сервісу для ретаргетінга в емейл-маркетингу Quokka.io. В ролі product manager розвивав найбільшу реферальную платформу Talkable. Як growth marketing manager працював в Readdle і був в команді запуску емейл-клієнта Spark.

Спонтанно і під враженням від фотографій тревел-блогера, ви заходите на сайт Virgin Airlines, щоб нарешті купити квитки в Австралію. Що ж, мрія вже поруч, але тут дзвонить телефон, дитина перевертає на себе йогурт і ви кидаєте процес покупки.

Через добу кур'єр приносить ваш улюблений журнал FastCompany. Всередині — справжній посадковий талон від Virgin. На ньому ваше ім'я, і політ, який ви вчора планували.

«За лаштунками» менш ніж за 24 години набір технологій зробили все це можливим, і така реклама не коштуватиме Virgin дорожче за клік.

Я детально розповім як це відбувається, навіщо це вашому бізнеcу і як бренди знову знайшли жилу швидкого зростання в маркетингу — суміші онлайн-даних і старого-доброго реального світу.

На лекції обговоримо:

  • Що таке offline retargeting і як ваші онлайн-дії таргетують в оффлайн-маркетингу;
  • Навіщо Mailchimp запустив сервіс по відправці листівок і буклетів (і навіщо це зроблять інші email service providers);
  • Як бренди персоналізують під нас маркетинг в реальному житті і навіщо це вашому бізнесу;
  • Які дані потрібні, щоб поміряти ефективність каталогу IKEA і навіщо Airbnb друкує журнал;
  • Як Netflix робить «магію» вказуючи ваше ім'я і серіал, який ви давно хотіли подивитися, в друкованій рекламі журналу WIRED (автоматично і за 24 години);
  • Чому offline retargeting — більш потужний маркетинг-канал ніж AdWords, але ніхто про це не говорить.

Лекція буде корисна:

  • Маркетологам, які добре налагодили воронку, ефективно використовують ретаргетінг і шукають нові способи підвищення конверсії;
  • Менеджерам B2B продажів;
  • Продуктовим менеджерам, які працюють з персоналізацією досвіду використання;
  • Засновникам e-commerce бізнесу.