Сила глибинних інтерв’ю в дизайні

Сила глибинних  інтерв’ю в дизайні
ЧАС
11.07.2018 (середа), 19:30
ВАРТІСТЬ
150 грн
АДРЕСА
iHub, вул. Замкнена 9

Марина Пташник – дизайн маркетолог у Bambuk Design Studio. За останні місяці провела близько 60 особистих глибинних інтерв'ю кінцевих користувачів продуктів і забрифувала 30 клієнтів.

  • Чим глибинні інтерв'ю кращі за фокус-групи?
  • Як підготуватись до інтерв'ю?
  • Що запитувати, щоб дістати інстайт?
  • Як сформулювати запитання, щоб не підказувати відповідь?
  • На які питання клієнт ніколи не відповість чесно?
  • Чим погані «Запитання-труїзми»?

Лекція буде корисна дизайнерам, які цікавляться дослідженнями та опитуваннями. А також маркетологам та менеджерам, яким доводиться спілкуватись з кінцевими споживачами.