Сервіс-дизайн: від продуктової стратегії до клієнтського досвіду

Сервіс-дизайн: від продуктової стратегії до клієнтського досвіду
ЧАС
06.03.2020 (п'ятниця), 19:30
ВАРТІСТЬ
300 грн
АДРЕСА
Projector Lviv (вул. Кульпарківська, 59)

Родіон Сорокін — сервіс-дизайнер, партнер DOT_DOT, автор курсу з сервіс-дизайну у Projector

Продукти та послуги стають складніше, а компанії — більш клієнтоцентричними. У цих умовах змінюється і роль дизайнера. Тепер кожна людина в організації, що напряму або опосередковано впливає на клієнтський досвід, стає дизайнером. Різниця лише у тому, що хтось дизайнить продукти, процеси та взаємодії свідомо, а хтось — ні. Хтось спирається лише на експертизу та інтуїцію, а хтось — на спостереження та результати тестувань. Як створити єдину мову для створення людиноцентричних продуктів та послуг, та яка у цьому роль дизайнерів — про це і поговоримо.

  • Яка роль дизайнера в компанії і що є результатом його роботи
  • У чому цінність дизайну для бізнесу і як вимірювати його результат
  • Як проектувати клієнтський досвід, а не продукти
  • Що заважає дизайнерам вирішувати стратегічні задачі і які навички потрібні для проектування сервісів, бізнес-моделей і продуктових стратегій
  • Що таке дизайн-процес і як від нього залежить результат дизайну
  • Хто такі сервіс-дизайнери і як ми раніше без них жили

Для кого:

  • дизайнери,
  • менеджери продуктів,
  • маркетологи,
  • керівники бізнесів та стартапів,
  • менеджери з клієнтського досвіду.