Не з голови, а зі стратегії: як створювати ідеї, які приносять користь і людям, і бізнесу

Не з голови, а зі стратегії: як створювати ідеї, які приносять користь і людям, і бізнесу
ЧАС
21.11.2018 (середа), 19:30
ВАРТІСТЬ
200 грн
АДРЕСА
Atlas Deluxe Hotel (пр. Шевченка, 27)

Відеозапис цієї лекції можна придбати (150 грн). Для того, щоб отримати доступ до відео — напишіть нам на [email protected]

Уляна Швед — креатор та копірайтер у Once. У її портфоліо є ролики для ТВ та інтернету, зовнішня реклама, діджитальні активації, сайти, а також комунікаційні платформи та створені з нуля бренди. Роботи Уляни відзначені нагородами Effie, WOW Done Awards та КМФР.

Уля вірить у те, що в креативі не існує універсальних порад чи рецептів успіху, адже кожен проект — поле для досліджень і експериментів. Круті ідеї народжуються в креаторів, які вміють аналізувати ринок і аудиторію, формувати й тестувати власні гіпотези. Адже вони можуть сміливо відкинути правила і творити те, в чому впевнені.

На лекції ви на прикладах дізнаєтеся, як створювалися комунікаційні та бренд-стратегії, ідеї для креативу.

Також ви почуєте про нові інструменти та методології, які можна застосовувати при дослідженні та створенні ідей «не з голови».

Лекція буде цікавою для креаторів (копірайтерів і дизайнерів), а також власників малого та середнього бізнесу, які хочуть створювати сильні бренди та ефективну рекламу для них.

Щоб придбати відеозапис цієї лекції напишіть нам, будь ласка, на [email protected]