Як виміряти вплив дизайну у грошах

Як виміряти вплив дизайну у грошах
ЧАС
05.12.2018 (середа), 19:30
ВАРТІСТЬ
200 грн
АДРЕСА
Projector Lviv, вул. Кульпарківська, 59

Відеозапис цієї лекції можна придбати (150 грн). Для того, щоб отримати доступ до відео — напишіть нам на [email protected]

Слава Шестопалов — Lead Experience Designer в ELEKS.

У 2018 році для дизайнерів стали звичними метрики, веб-аналітика, а/б тестування. Ми обурюємося, коли чуємо «а моїй бабусі не подобається шрифт», і рахуємо секунди, скільки юзер шукає потрібну кнопку на сайті. Ми часто покладаємося на цифри для обґрунтування рішень. А чи завжди вони працюють? Наскільки це точно? І взагалі: як оцінити дизайн у грошах? Що і як можна виміряти? А от тим, що я посунув кнопку на 5 пікселів чи змінив колірну гаму сайту, я якось вплинув на світ за вікном?

На лекції ми зазирнемо в тему «ROI of design», і критично поглянемо на методологію обґрунтування дизайнерських рішень. Вам буде особливо цікаво, якщо вам знайомі такі ситуації:

  • Після всіх танців з бубном, з оцими нашими велью пропозішенами і кастомер джорні мепами, клієнти і користувачі говорять: «Все ОК, але чомусь немає вау-ефекту».
  • Результати дослідження кажуть одне, а досвід говорить, що треба робити інше.
  • Клієнт питає, що дасть цей дизайн, а ти гадаєш, як знов не обіцяти абстрактні речі на зразок «ну, у вас покращиться юзабіліті, користувачам буде легше щось там робити».

План лекції

  • Визначення ефективності окремого рішення. Пастки популярних методів.
  • Дизайн і гроші. Вплив дизайну на економіку.
  • Дизайн-етика. Як далеко можна прорахувати вплив дизайну?
  • Цифри проти інновацій.


Рівень: середній.