Айдентика VS логотип

Айдентика VS логотип
ЧАС
17.07.2019 (середа), 19:30
ВАРТІСТЬ
200 грн
АДРЕСА
Projector Lviv (вул. Кульпарківська, 59)

Дмитро Буланов — графічний дизайнер, керівник Dmytro Bulanov creative büro, куратор у школі Projector. Має досвід роботи із такими проектами, як айдентика та брендинг для: туристичного бренду України (2014), Міністерства освіти і науки України (разом із Олександром Трегубом і Projector), НУШ, Державної служби морського та річкового транспорту України, та Моррічсервісу, а також тур-брендів Запоріжжя, Скадовського району та Генічеська.

Багато дизайнерів малюють логотипи за 200 баксів і називають це брендингом. Мріють заробляти більше, але максимум, на що здатні наробити купу мокапів з лого, щоб якось вразити клієнта і відстояти ті 200$. Багато клієнтів не розуміють чому брендинг і айдентика коштують зовсім не 200$ і тому замовляють логотипи, торгуючись навіть за ті кляті 200 баксів. Дизайнери бідкаються, а клієнти розводять руками. І ті і ті витрачають зайві сили та ресурси і не бачать слона, займаючись мухами.

Якщо вам хочеться вийти із цього порочного кола і перейти на вищий рівень, я з радістю поділюсь власним досвідом роботи з клієнтами, починаючи від малого бізнесу, стартапів і до великих компаній і співпрацею із державним сектором. На прикладах власних і інших кейсів розповім про різні підходи в створенні айдентики. Дизайнерський ринок та ком'юніті мають бути свідомими та професійними не на словах, а на ділі. No bullshit. Тількі рішення задачі та широкий погляд на айдентику, як інструмент для бізнесу і частину брендингу.

На лекції розставимо точки над і:

  • що таке брендинг і чому лого тут майже ні до чого;
  • чому говоримо не про традиційний «фірмовий стиль», а саме «айдентику»;
  • чому клієнт кращий друг дизайнера-самурая;
  • чому треба створювати команду, а не воювати самому;
  • айдентика, як цікава історія.

Буде корисно:

  • дизайнерам-початківцям;
  • тим, хто працює вже багато років, але й досі не зрушив з мертвої точки;
  • тим хто прагне розширити уявлення та підхід у створенні айдентики;
  • власникам бізнесу та керівникам проектів, які хочуть розумітись як працює брендинг і яке місце в цьому займає логотип та айдентика.