Глибинні інтерв’ю. Як дослідження впливають на дизайн продукту

Глибинні інтерв’ю. Як дослідження впливають на дизайн продукту
ЧАС
06.10.2018 (субота), 11:00
ВАРТІСТЬ
700 грн
АДРЕСА
iHub, вул. Замкнена 9

Марина Пташник – дизайн маркетолог у Bambuk Design Studio. За останні місяці провела близько 60 особистих глибинних інтерв'ю кінцевих користувачів продуктів і забрифувала 30 клієнтів.

Після останньої лекції Марини в Проджекторі, багато слухачів просили про розгорнутий воркшоп по глибинних інтерв'ю. Робимо :)

На воркшопі ми:

  • Розглянемо варіанти сегментації користувачів. Дамо відповіді на запитання: як і де шукати людей, як домовитись з ними про інтерв'ю.
  • Сформулюємо список запитань до користувача про процес прийняття рішення і користування продуктом. Відпрацюємо кілька технік формулювання запитань на FMCG проекті.
  • Проведемо і розберемо кілька інтерв'ю публічно "на всіх" і потім по 1-2 інтерв'ю кожна група проведе самостійно.
  • Відфільтруємо відповіді:
    • повчимось відрізняти прикрашені відповіді від правдивих,
    • потренуємось слухати, не підказуючи відповіді.
  • На основі дослідження сформуємо Customer Journey Map, карту інсайтів та дерево можливих рішень.
  • Сформулюємо рекомендації для замовника за результатами дослідження.

На воркшопі буде реальний замовник з реальною задачею.

Студентам необхідно мати з собою ноутбук.

Корисно буде: усім, хто хоче повчитись проводити інтерв'ю та зрозуміти як дослідження впливають на дизайн продукту.

Тривалість воркшопу: 8 годин.