Facebook+Instagram Ad Targeting Strategies

Facebook+Instagram Ad Targeting Strategies
ЧАС
17.08.2019, 11:30
ВАРТІСТЬ
700 грн
АДРЕСА
Projector Lviv (вул. Кульпарківська, 59)

Катерина Талашук — менеджер з комунікацій з фокусом на соціальних мережах. Працювала на позиції інтернет-маркетолога на боці клієнта (Євпаторійський завод класичних вин, сьогодні Одеський завод класичних вин), на позиції редактора контенту для соціальних мереж у рекламній агенції (Hashtag, part of ISD Group, робота з контентом Zubrowka, Gancia, Kosmo, Avon і тд) та на умовах фрілансу ( Freckled Sky або wayme — мобільний додаток з аудіомандрівками від місцевих жителів, наприклад).

Нині розвиває власний бізнес. Переважно це розробка комунікаційних стратегій для соціальних мереж, створення візуального і текстового, а також відеоконтенту і таргетування. Рідше: конкурентний аналіз, дослідження доцільності запуску продуктів, аудит стратегій для соціальних мереж, консультування. До недавнього часу — менеджер з комунікації швейцарсько-української програми EGAP та проекту «Освіта без кордонів».

Весь вокршоп зорієнтований на тих, хто планує розпочати промо або вже просуває власний продукт без достатніх даних (в умовах трансформації та невизначеності). Таргетинг розглядається та застосовується як комунікаційний канал/інструмент.

Поговоримо про таке:

1. Що таке стратегія і тактика просування у соціальній мережі Facebook+Instagram?

  • стратегія просування у Facebook+Instagram;
  • тактика просування Facebook+Instagram;
  • типові помилки на старті просування і рівень їх критичності;
  • як зробити зрозумілими процеси і впадати у холеричні сценарії розвитку подій, рекламуючи продукт чи послуги у Facebook+Instagram;
  • шаблон оформлення та фіксації стратегії і тактики просування у форматі, що зрозумілий і бізнесу, і виконавцю. Ні обіцянок, ні пробачень:)

2. Бізнес-цілі бізнесу на різних етапах розвитку продукту та їх відповідність комунікаційним KPI:

  • запуск нового продукту та випробування MVP на ринку до масштабування комунікації;
  • продукт із базовою впізнаваністю і нестабільною конверсією;
  • продукт, що переживає період трансформації та оновлення;
  • бренд.

3. Маркентинг-мікс та різні канали залучення клієнтів: коли SMM може бути ключовим каналом залучення клієнтів, а коли варто зробити ставку на інші канали просування?

4. Типові помилки у маркетингових гіпотезах, що стосуються профіля споживача.

Проблематика: сотні продуктів у світі народжуються і помирають через гіпотези, що не мають нічого спільного з реальністю і не дозволяють продукту поцілити у свого споживача.

  • географія;
  • профіль споживача;
  • соціально-демографічні та lifestyle-маркери;
  • можливості таргетингу у рекламному кабінеті Facebook для виокремлення профілю споживача;
  • відмінність buyer persona від content persona.

5. Креативний таргетинг та сегментування: як знайти споживача і забути про того персонажа із вашої презентації, якого не існує в реальності.

Проблематика: більшість гіпотез стосовно споживача/потенційного клієнта потребують експериментальної перевірки та удосконалення.

Бізнеси важко переживають невідповідність власних уявлень про споживача і реальних людей, що користуються послугами чи цікавляться продуктами. Відтак не готові відмовитися від вигаданих профілів аудиторії і сконцентруватися на тих, хто справді готовий купувати продукт.

У цьому блоці ми виокремимо 7 варіантів таргетування, які згодяться вам помимо стандартних рішень і спробуємо їх застосувати на прикладі ваших продуктів/послуг/бізнесів/стартапів.

Воркшоп буде максимально корисний SMM-менеджерам, що працюють із громадським сектором, ініціативами, освітніми продуктами, технологічними стартапами, фрілансерам. Для максимального імпакту ідеально, якщо у вас є базове розуміння рекламного кабінету Facebook та його можливостей.

Воркшоп не вартий уваги тих, хто шукає довгострокове рішення по шаблону і очікує на готові скрипти лідогенерування. У фокусі — формування обізнаності, впізнаваності, збір аналітичних даних та пошук маркерів, що дозволять виокремити профіль споживача і може забезпечити конвертацію уваги у грошові взаємини.

  • Тривалість: 6 годин (з перервою на перекус)
  • Максимальна кількість учасників: 20 (відбір на основі реєстрації).
  • УВАГА: після реєстрації на вашу пошту надійде лист з google-формою, яку необхідно заповнити, аби потрапити в групу.