Customer Journey Mapping & Service Blueprinting

Customer Journey  Mapping & Service  Blueprinting
ЧАС
21.04.2018 (субота), 11:00
ВАРТІСТЬ
900 грн
АДРЕСА
iHub, вул. Замкнена 9

Дмитро Козицький — Lead UX/UI Designer в DataArt, куратор курсу «UX. Основи» в Projector

Customer Journey Maps і Service Blueprints є необхідним інструментом, коли користувацький досвід виходить за рамки одного девайса.

  • Дізнаємося, що необхідно робити для створення блупрінта.
  • Розглянемо цікаві кейси
  • Розберемо на практиці методику створення блупрінтів з метою зробити взаємодію споживача c сервісом найбільш комфортною

Рівень студентів: Middle+

К-сть місць: 20 осіб (5 груп по 4 людини)

Необхідна наявність свого ноутбуку

Тривалість воркшопу: 8 годин

Обід включений у вартість