product management conference
by Projector
16/03/2019
200 participants
6 speakers
Iteracia
16 березня
Київ
Fedoriv Hub
6 лекцій
Iteracia — конференція для продуктових менеджерів, які вірять у iterate it until you make it.

У продуктах ніколи нічого не робиться раз і назавжди. Але кожна наступна ітерація робить продукт кращим ніж рік, місяць, день тому. Те, що, здавалося б, продумано ідеально через півроку можна вдосконалити, переінакшити або й взагалі — прибрати. Продуктовий менеджер — той, хто бачить кожен окремий піксель і всю картину продукту водночас.

Будемо говорити про те, як проектувати взаємодію у крос-функціональних командах, чому відмовлятися від підходу швидко-й-дешево, як одночасно будувати вертикальну і горизонтальну команди, змінюючи культуру компанії зсередини.
speakers
Складні відповіді на складні питання підготували:
Saldy Antony
Vice president of product and engineering at Petcube. Has 22 years experience in shipping products and services for companies like Dolby, Amazon, Netflix, Philips.
Matt McBride
VP, Global Head of the Experience Design at SoftServe. Currently leading design teams practicing in the US, UK, Germany, Bulgaria, Poland, and Ukraine.
Денис Циганок
CEO ЛУН. У 2010 закінчив факультет кібернетики КНУ ім. Т. Шевченка. У 2008 разом з двома партнерами (також з факультету кібернетики) розробив сайт lun.ua. У 2014 стартували міжнародні проекти (з 2016 року під брендом Flatfy).
Денис Горовий
Co-Founder & CBDO в Evo.
Микола Диченко
CPO BetterMe, де відповідає за розвиток всіх 7-ти додатків.
schedule
10:00–11:00
Реєстрація
11:00–11:50
Денис Циганок
Как и почему менялась структура команд в ЛУН
— кросс-функциональные команды;
— оптимальный размер команды;
— оптимальный состав команды;
— профессиональное одиночество;
— межкомандное взаимодействие;
— зачем в компании с кросс-функциональными командами нужны C*O роли.
12:00–12:50
Денис Савченко
Роль автоматизации процессов в управлении продуктом на примере Salesforce Marketing Cloud
Я расскажу как в Планете Кино пришли к большой автоматизации маркетинга.

Когда процесс начал занимать слишком много времени, а на идеи не оставалось сил, мы начали искать выход.

Что именно надо автоматизировать? Как выбрать софт? Что будет с сотрудниками, работу которых заменит ПО? А также, как не остановится на полпути.
13:00–13:50
Денис Горовий
Путь от стартапа к семи бизнесам: как развиваться и не потерять смысл
Расскажу о том, что мы делали на разных этапах в процессе работы над prom.ua, shafa.ua, kabanchik.ua и другими проектами.
14:00–15:00
Обід
15:00–15:50
Микола Диченко
BetterMe Blitzscaling: From CTO to Global Dominance
— Team: If you can't find the right employees, you have to make them;
— Product: fail fast&cheap approach;
— Sales: focus on product distribution or death.
16:00–16:50
Matt McBride
Culture Change with DesignOps at Scale
How do you effectively build a vertical team, while growing a matrix organization, while changing a company culture? We’ll face these questions and more as we discuss how design management at scale can mature an organization from operational to tactical to strategic.
17:00–17:50
Saldy Antony
Practical tips on delivering projects on time and budget
According to 4PM , Most organizations have a 70 percent project failure rate. Saldy Antony is the Vice president of product and engineering at Petcube and has 22 years experience in shipping products and services for companies like Dolby, Amazon, Netflix, Philips and will share his experiences in shipping successful products and services.
organizer
Школа Projector — платформа, яка допомагає професіоналам різного рівня та спеціалізацій розвивати системні і точкові скіли в дизайні інтерфейсів, графічному дизайні, розробці, фронт-енді, проджект-менеджменті, інтернет-маркетингу і багато чому іншому.
venue
Fedoriv Hub — проект креативної компанії Fedoriv. Це простір в центрі Києва, який трансформується та адаптується під події будь-якого формату: презентації, конференції, лекції, вечірки, лончі проектів, тренінги та корпоративи.
Київ, вул. Велика Васильківська 5, 5й поверх
questions
— продуктовим менеджерам;
— продуктовим дизайнерам;
— CEO та управлінцям;
— маркетологам.
Звісно. Якщо спікери дадуть згоду, ви отримаєте усі презентації разом з відео в розсилці через декілька днів після конференції.
Ні, у вартість включені лише перерви на каву.
Російською та англійською мовами. На доповідях англійською буде синхронний переклад.
Так, після завершення онлайн-трансляції відео залишиться в доступі за тим же посиланням, ви можете його переглядати будь-коли, навіть за декілька років.
Так, ви зможете ставити питання онлайн, для цього ми використовуємо веб-сервіс slido.
Get tickets
Для того, щоб відвідати конференцію, будь ласка, оплатіть її за посиланням. Відразу після оплати ми забронюємо за вами місце та надішлемо підтвердження.

Ви також можете приєднатись до онлайн-трансляції (вартість — 1000 грн). Під час корференції ви зможете ставити питання спікерам, а після — переглянуи відео в записі.
Early Birds
до 28 лютого—
1900 грн
Late Birds
з 1 березня —
2500 грн
Конференцію завершено