Як побудувати CRM-стратегію та як вона працює?

Як побудувати CRM-стратегію та як вона працює?
ВРЕМЯ
06.09.2018 (четвер), 19:30
СТОИМОСТЬ
200 грн
АДРЕС
Projector, вул. Воздвиженська, 34а

Оксана Кулікова відповідає за маркетинг-стратегію, діджитал-інновації, CRM і розвиток eCommerce в «METRO Cash & Carry Україна». У минулому керувала маркетингом торговельних інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД, сформувала команду з маркетингу та розробила бренд-стратегію для Prom.ua — лідера ринку електронної комерції в Україні. У 2016 та 2017 роках отримала 4 нагороди Effie Awards Ukraine, а також отримала визнання «Best Marketing Team in Retail» в 2017 році.

Досвід у сфері маркетингу становить 15 років, у сфері діджитал і електронної комерції — 12 років.

Поговоримо про управління життєвим циклом клієнта, про шлях еволюції CRM-стратегії компанії та інструментів, якими користується CRM-команда. Від ручної сегментації, тестування різноманітних кампаній по реактиваціїї неактивних клієнтів, прогнозування відтоку клієнтів, від ручних персоналізованих смс та email розсилок до впровадження автоматизованої тригерної системи CRM-комунікацій в реальному часі та впливу на поведінку споживача, який збільшує продажі.

Основні теми:

— Що таке CRM-стратегія та як її розробити?
— Як ефективно управляти мільйонною базою споживачів?
— Як збільшити частоту візитів та середній чек?
— Як залучати нових та втримувати існуючих клієнтів?
— Чи дійсно реагує споживач на персонально підібрані пропозиції?
— Чи можливі тригерні комунікації в реальному часі в оффлайн ритейлі?

Буде корисно:

— маркетологам;
— CRM-спеціалістам;
— власникам бізнесу.

Рівень: середній.