VR art як можливість для перформування міста

VR art як можливість  для перформування міста
ЧАС
01.07.2019 (понеділок), 19:30
ВАРТІСТЬ
Вхід вільний за умови реєстрації
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Катерина Рай — мистецтвознавиця, кураторка, дослідниця сучасного візуального мистецтва, ідеологиня FRONTIER Art festival.

Тая Кабаєва
— режисерка анімації, VR-artist, медіа-художниця та арт менторка у Sensorama Lab, Carbon та FRONTIER Art festival.

1 липня зустрінемось з командою проекту FRONTIER Art festival та поговоримо про взаємодію мистецтва і нових технологій, про можливості створення арт-контенту у віртуальному просторі та переосмислення взаємозв'язків архітектури, публічних просторів та візуального мистецтва.

В Києві та Харкові розпочався проект FRONTIER, фокус-темою якого є «Reforming space: New monuments» — про роль монументальної скульптури й розміщення об'єктів сучасного мистецтва в місті з використанням новітніх технологій VR та AR. Наразі відбувається open call для участі у VR-лабораторії та VR-хакатоні. В результаті учасники запропонують для громадських просторів й галерей сучасного мистецтва Києва та Харкова арт–об'єкти, що будуть створені протягом літа. Восени креатори візьмуть участь у виставці та активностях FRONTIER Art festival.

Організатори: АРТ оптимісти, Academy of Visual Arts Kharkov (AVA), ГО Конгрес активістів культури.
Проект реалізовано за підтримки: Українського культурного фонду.


Катерина Рай, розповість:
— про сучасний public art;
— про кейси цифрового мистецтва;
— про перформування міста та роль митця;
— про можливості для художників, дизайнерів, ілюстраторів, скульпторів, архітекторів й розробникив 3D контенту.

Тая Кабаєва на лекції:
— розповість про можливості творчості в просторі віртуальної реальності та створення аудіовізуальних проектів;
— поділиться кейсами сучасних мистецьких проектів;
— продемонструє деякі з інструментів для творчості та дизайну у VR;
— презентує live перформанс у віртуальній реальності.

Буде цікаво — художникам, аніматорам, сценографам, режисерам, скульпторам, дизайнерам, архітекторам та кожному, хто причетний до створення художнього 2D й 3D контенту або продакшну відео.