Створення ціннісної пропозиціі: JTBD підхід

Створення ціннісної пропозиціі: JTBD підхід
ЧАС
23.02.2020 (неділя), 11:00
ВАРТІСТЬ
2500 грн
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Михайло Траверсе — маркетолог, стратег і підприємець. 13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Серед клієнтів: NIVEA, Huggies, Kotex, Моршинська, Vodafone, туристичний офіс Женеви, The European Bank for Reconstruction and Development та інші. Реалізовані стратегії в різні роки, вісім разів відзначались нагородами Effie Awards.

Окей, ви вмієте робити JTBD інтерв'ю, застосовуєте їх в своїх проєктах, але відчуваєте, що чогось не вистачає. На воркшопі відповімо на такі питання — які існують пастки та складності, особливості та перевірені прийоми для проведення JTBD інтерв'ю? Які методики виявлення сегментів споживачів краще підійдуть у вашому випадку: простий контрастний метод чи кластерний аналіз? Як сформулювати ключовий інсайт/мотиваційний конфлікт? Як сформулювати ціннісну пропозицію? Як транслювати пропозицію через продукт та комунікації?

Даний воркшоп — глибоке занурення в методологію JTBD для тих, хто вже має практичний досвід.

Програма:

1. Виявлення цінності:

1.1. Пастки, складності та особливості проведення JTBD інтерв'ю:
— скринінг та рекрутинг;
— поверхневе та глибинне дослідження;
— спонтанність та скрипт;
— «розум новачка»;
— як і навіщо відслідковувати рівень залученності під час інтерв'ю;
— «виправте мене» — навмисні помилки і непорозуміння;
— інтерв'ю з партнером;
— психологічна оцінка;
— «великий найм» и «малий найм»;
— їхні історії, їхня мова;
— як активізувати спогади.

1.2. Аналіз JTBD інтерв'ю:
— виявлення 4-х сил (Push, Pull, Anxiety, Habit);
— виявлення критеріїв найму (Hiring criteria);
— виявлення ключових компромісів при виборі;
— визначення переліку конкурентів;
— раціональні, емоційні та соціальні фактори;

1.3. Деталізація мотиваційних сегментів (job specification):
— контрастний метод;
— кластерний аналіз;
— job specification.

2. Що блокує цінність:
— мотиваційні конфлікти.

3. Ціннісна пропозиція:
— формулювання ціннісної пропозиції;
— нове позицінування;
— покращення продукту;
— новий продукт;
— нова бізнес-модель.

На воркшопі вам знадобиться власний ноутбук або планшет.

Тривалість воркшопу — з 11:00 до 18:00.

Буде корисно — дизайнерам, продакт-менеджерам, маркетологам та підприємцям.

Мова проведення: російська.