Стратегічна шкода тактичних перемог у маркетингу

Стратегічна шкода тактичних перемог у маркетингу
ЧАС
10.07.2019 (середа), 19:30
ВАРТІСТЬ
300 грн
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Роман Гавриш — засновник та керуючий партнер маркетингової агенції Aimbulance. Понад 10 років Роман допомагає розвивати бізнеси та маркетингові компетенції їх власників, є лектором і ведучим навчальних програм в Києво-Могилянській бізнес-школі та ЄБРР.

За вісім років існування, Aimbulance тричі ставала найефективнішою digital агенцією року за версією Effie Awards Ukraine, увійшла до шортлиста Канських левів та чотири рази отримували звання «Цифрової агенції №1» за версією рекламодавців. Серед клієнтів — Pepsico, Mastercard, Danone, OLX, Укрсиббанк, Lipton, WOG, Нова Пошта та інші.

Роман розповість про статегічні загрози тактичних перемог у маркетингу. Ви дізнаєтесь, як знижки та ребрендинг завдають шкоди, про закони маркетингу та як вони працюють. Розберемо шкоду та користь орієнтації на якість та на ROI.

Обговоримо:

— сталий розвиток VS виживання;
— задачі маркетингу;
— тактичні і стратегічні показники успішності: чому вони сильно різняться;
— як і чому ми упускаємо конфлікт між стратегією і тактикою;
— як мінімізувати збитки і чому націлення на виживання не забезпечує виживання?

Буде цікаво — маркетологам та маркетинг-директорам, які хочуть зрозуміти, як працює нова маркетингова наука та бізнес-моделі у цифрову епоху, детально розібратись у можливостях та інструментах цифрових комунікацій та більш системно використовувати її потенціал задля отримання максимального результату.