Система візуальних комунікацій бренду

Система візуальних комунікацій бренду
ЧАС
04.04.2021, 12:00-16:00
ВАРТІСТЬ
800 грн
АДРЕСА
Online

Система — це набір правил і зв'язків, які наводять у всьому порядок і полегшують нам життя. Будь-який дизайн — це, перш за все, система, а ось придумати систему — це вже цікаве завдання. Саме цим ми займемося на воркшопі.

Олена покаже, як можна сформувати стиль бренду в соціальних мережах. А потім — як можна з ним грати та адаптувати під різні завдання й івенти. Після теоретичної частини на учасників воркшопу чекатиме практична частина, де вони випробують нові навички та отримають фідбек. Студенти зможуть поглянути в суть будь-якого бренду і знайти власний спосіб транслювати цю суть людям. Воркшоп базуватиметься на прикладах дизайну для соцмереж, але тим не менш — стосуватиметься роботи з айдентикою загалом.

Структура воркшопу:

  • лекція про дизайн системи і гнучку айдентику в соціальних мережах;
  • стратегія міні-кампаній: що це та в чому її переваги;
  • ідеї нових видів контенту: звідки черпати;
  • практика зі створення айдентики;
  • поради для презентації свого дизайну;
  • власне презентація робіт.

В результаті учасники отримають:

  • навички для розробки айдентики;
  • краще розуміння брендів та роботи з ними;
  • роботу, яку можна додати в портфоліо.

Буде корисно для дизайнерів будь-якого рівня. Новачки познайомляться зі світом дизайну і соціальних мереж. Більш досвідчені дизайнери побачать новий підхід до роботи і отримають практику з цікавими завданнями. Воркшоп підійде як для зацікавлених у SMM, так і для дизайнерів, які працюють з брендами й айдентикою.

Що потрібно буде вміти та мати: Комп'ютер зі встановленими графічним редактором, в якому ви працюєте (Photoshop, Illustrator, Figma тощо).


Олена Годіна — фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки. Разом з «Агентами змін» розробила дизайн карток київського метро. Була першою бренд дизайнеркою в Grammarly і працює там уже більше 6 років. З нуля створила айдентику соцмереж Grammarly і мала ключову роль у формуванні самого бренду.