Інфоприводи для медіа: opportunities found and lost

Інфоприводи для медіа: opportunities found and lost
ВРЕМЯ
20.12.2017 (середа), 19:30
СТОИМОСТЬ
150 грн
АДРЕС
вул. Воздвиженська, 34а

Юлія Петрик займається піаром та маркетингом більше 10 років. Сьогодні працює PR-менеджером в успішній продуктовій IT-компанії України — MacPaw, де відповідає за комунікації на глобальному ринку.

Уявіть, що ваша команда тривалий час працює над створенням продукту, потім відбувається довгоочікуваний запуск, ЗМІ підхоплюють хвилю публікацій, про ваш продукт усі говорять та пишуть. Ви в ейфорії від напливу трафіку та популярності. Але з часом пік активності спадає, цікавість до продукту вщухає.

На лекції поговоримо про те:

— Як зробити так, щоб про вас (бренд, компанію, продукт) постійно говорили?
— Як створити вагомі інфоприводи для західних видань?
— Якими новинами можна зацікавити іноземну пресу?

Відповіді ви дізнаєтеся на лекції. Юлія поділиться власним досвідом роботи з міжнародними медіа та розкаже, як потрапити на сторінки BBC, The Next Web та Mashable.


Рівень: середній

Ви можете придбати одразу декілька відеолекцій у форматі подарункового сертифікату

Купить запись лекции

Войдите через Google, чтобы получить возможность приобрести лекцию.