Neuromarketing Talks

Neuromarketing Talks
ВРЕМЯ
17.04.2018 (вівторок), 19:30
СТОИМОСТЬ
100 грн
АДРЕС
Projector, вул. Воздвиженська 34а

Content Talks в Проджекторі — це неформальні зустрічі.

Ми запрошуємо експертів з різних сфер, щоб вони розповіли про власний досвід і поділились своїми думками.

Формат передбачає короткий спіч на задану тему. Після цього лектор вступає в діалог з аудиторією, в якому ви можете задавати питання, які вас цікавлять і навіть сперечатися з лектором.

Цього разу своїм досвідом поділяться Надя Перевізник та Віктор Комаренко.

Надя Перевізник — консультант із комунікацій (маркетингу і PR), власниця менторського бюро Hope&Partners, співвласниця закладу PR Bar. Кураторка курсу в Projector — «Маркетиногові комунікації. Основи».

Віктор Комаренко — співзасновник освітньої платформи та R&D лабораторії Beehiveor, член Українського фізіологічного товариства і товариства нейронаук України, кандидат біологічних наук.

Ми щоденно купуємо речі й купуємося на рекламу. Причини цього досліджені сучасними нейро науками. Чому люди закохуються в одні бренди і переплачують за них, а інші торгові марки пасуть задніх? Як реклама насправді впливає на свідомість і підсвідомість? Який креатив ефективний, а який — просто креатив?

Ключ — в дослідженнях діяльності мозку. Поговоримо про «нейромаркетинг» — об'єктивне прогнозування поведінки споживачів, без суб'єктивних інсайтів «это точно взлетит!». Згадаємо й обговоримо книгу Ліндстрома «BUYlogy», яка не надто популярна в наших краях, може, тому що дійсно ефективна.

Свіжі дані досліджень та експерементів, гострі питання й правдиві відповіді. Приходьте по знання за межами фейсбук-стрічки!