Landing a job in world's best teams

Landing a job in world's best teams
ЧАС
24-25.10 (сб-нд), 11:00-17:00
ВАРТІСТЬ
3000 грн
АДРЕСА
Zoom + Slack

Будувати круті продукти, добре розбиратися в аналітиці і дослідженні користувачів — це половина з того, що потрібно вміти, щоб отримати роботу в найкращих продуктових компаніях. Друга частина — це вміння продавати свій досвід.


Павло Кузнєцов будує продукти як Sr. Product Manager в Берліні у компанії Zalando — найбільшій fashion-ecommerce платформі в Європі. У 2019 році провів 54 інтерв'ю як учасник хайринг-комітету компанії (оффер отримали всього 4 кандидати). Розвивав продукт і команду як product manager у Talkable.

За два дні ми покроково розберемо аспекти правильного «продажу» себе на співбесідах у форматі воркшопів і mock-interviews. Розглянемо, як компанії пріоритизують кандидатів, як читають резюме рекрутери, як відповідати на складні продуктові завдання і які помилки блокують більшість кандидатів від отримання офферу у Slack чи Spotify.

На воркшопі розберемо:

  • On the other side — занурення в роботу рекрутерів і хайринг-комітетів.
  • Resume that actually works — правильний опис власних досягнень, детальний розгляд Linkedin кожного учасника.
  • Define your worth — cпособи дізнатися про ролі, яких немає на ринку. Побудова відносин всередині бажаних компаній і робота з рефералами.
  • Screening call — 5 речей, які хоче почути рекрутер на дзвінку; прослуховування реальних дзвінків.
  • Soft Skills interview — робота з реальними запитаннями про конфліктність, власний ріст, роботу з менеджером і колегами.
  • Hard Skills interview (Part 1) — розбір складних завдань і нюанси комунікації, про які рідко згадують.
  • Hard Skills interview (Part 2) — продовження мок-інтерв'ю про технічні знання.
  • Check-in — перевірка і обговорення оновлених резюме всіх учасників. Вибіркові mock screening-інтерв'ю.
  • On-Site — cтруктурування знань про компанію і підготовка до можливих запитань.
  • Offer and the life after it — переговори про оффер і умови переїзду, оцінка зарплатних рамок компанії, нюанси оцінки бонусів.

Для кого:

  • Продуктових менеджерів і дизайнерів, які хочуть потрапити у більш сильну продуктову команду.
  • Продуктових маркетологів, які хочуть зробити локальні досягнення більш зрозумілі для глобальних компаній.
  • Продуктових інженерів, які хочуть посилити свої soft skils співбесідах, розповідати кращі історії про свій досвід та отримувати глобальні оффери.

Розклад:

24 жовтня (субота), 11:00-17:00

25 жовтня (неділя), 11:00-17:00

Мова воркшопу: російська

Реєстрація