Креатив у стратегію

Креатив у стратегію
ЧАС
13.11.2019 (середа), 19:30
ВАРТІСТЬ
300 грн
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Світлана Лобанова — creative director в Aimbulance. 8 років досвіду в рекламній індустрії: розробка та запуск комунікаційних стратегій, digital-продуктів для 50+ міжнародних компаній і локальний healthcare, non-profit, CPG, B2B брендів (Credit Agricole, UNICEF, Google, EBRD, Bosch, OLX та інші). Більше 30 нагород міжнародних фестивалей, таких як Effie Awards, AdBlackSea та інші.

Юлія Чужа — strategy lead в Aimbulance. Працює з українськими та американськими клієнтами з інноваційних індустрій (IT, альтернативна енергетика, каннабідіол). Допомогає брендам створювати нові продукти чи виводити існуючі продукти на нові ринки.

Емоційна реклама працює краще в довгостроковій перспективі, але тут існує багато підводних каменів. Чи достатньо релевантна емоція аудиторії? Чи відповідає досвід людини в історії реклами? Як часто глядачі бачать рекламу? Знання про все це дозволить посилити комунікацію брендам.

Сучасним маркетологам варто припинити соромитись рекламувати продукт. Та головне, навчитись створювати стабільну присутність бренду в житті споживачів.

Поговоримо про:
— що таке емоційна реклама та чим вона відрізняється від раціональної;
— чому емоційна реклама краще працює в довгостроковій перспективі;
— які умови потрібні для емоційної реклами, яка буде працювати;
— чому емоційна реклама повинна бути частиною, а не основою комунікації бренду;
— як правильно підібрати емоцію для реклами;
— як бренди переходять у «креативний креатив» і чому цього не варто робити.

Буде цікаво: маркетологам, стратегам, бренд-менеджерам та всім, хто створює рекламу в різних її форматах.

Мова виступу: російська.

Якщо вас цікавить лекція, але не виходить відвідати її — приєднуйтесь до онлайн-трансляції. Ви зможете ставити питання спікерові і переглядати відеозапис у будь-який зручний час.