Комунікаційна стратегія: як розробити та втілити. Додатково: кейс Reface

Комунікаційна стратегія: як розробити та втілити. Додатково: кейс Reface
ЧАС
21.12.2020, 19:30
ВАРТІСТЬ
Безкоштовно, за реєстрацією
АДРЕСА
Онлайн

Анастасія Марушевська — директорка з комунікацій у Reface (70М+ користувачів), консультантка з комунікацій, контент-маркетингу та креативу. Кураторка курса Global Marketing Communications у Projector.

"Ми хочемо потрапити у TechCrunch/Business Insider/ваш варіант"
"Ми хочемо отримати 100500 нових користувачів"
"Ми хочемо продовжувати робити, як робили раніше, тільки отримувати більше результатів"

Десь так звучать побажання від компаній та організацій, коли вони ступають на шляхетну дорогу до налагодження комунікацій. Щоправда, останнє вони не озвучують прямо, тому перше завдання комунікаційника — прочитати це поміж рядків і пояснити, чому так не працює. А друге — це пояснити, чому всі ці цілі — помилкові.

Допоможе у цьому комунікаційна стратегія, про розробку та втілення якої ми і поговоримо на лекції.
У нашій розмові я буду використовувати різні приклади з власного досвіду, серед яких Reface — український стартап, який отримав Best App of 2020 від Google Play, має більше 70 мільйонів користувачів зі 100+ країн та публікації у топових медіа.

Поговоримо про:

— Communication objectives: що це таке, і як їх правильно визначити;

— Візія, місія та позиціонування компанії;

— Оцінка інфополя та вибір каналів для комунікації;

— Чому розсилки прес-релізів — це не ціль, а лише один з інструментів;

— Як донести свої ідеї керівникам та стейкхолдерам і як зробити так, щоб до вас дослухалися;

— Розробка roadmap — необхідна команда, дедлайни, бюджет.

Кому буде цікаво

PR-менеджерам, копірайтерам, контент-менеджерам, маркетологам та всім, хто займається комунікаціями.

15 лютого стартує курс Анастасії Global Marketing Communications у Projector.
Реєстрація та деталі: https://bit.ly/3n6a9L3