Jobs To Be Done інтерв'ю: створення цінності через розуміння споживачів

Jobs To Be Done інтерв'ю: створення цінності через розуміння споживачів
ЧАС
16.02.2020 (неділя), 11:00-18:00
ВАРТІСТЬ
2000 грн
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Михайло Траверсе — маркетолог, стратег і підприємець. 13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Серед клієнтів: NIVEA, Huggies, Kotex, Моршинська, Vodafone, туристичний офіс Женеви, The European Bank for Reconstruction and Development та інші. Реалізовані стратегії в різні роки, вісім разів відзначались нагородами Effie Awards.

На воркшопі детально розберемо та відпрацюємо на реальних кейсах методологію глибинних інтрев'ю, які допомогають розпізнати істинну мотивацію споживачів та знайти точки зростання бізнесу або продукту. Розглянемо, як розпізнавати інсайти — неочевидні потреби ваших клієнтів і знаходити нові напрямки для розвитку бізнесу та продукту.

В результаті воркшопу стане зрозуміло як визначати нетривіальні ідеї для покращення продукту та збільшення його цінності для споживача. А також, як знаходити ідеї, які сприятимуть розвитку існуючих продуктів та послуг. Воркшоп допоможе прокачатись в проведенні глибинних інтерв'ю за методологією Jobs to be done.

Програма:
— теорія Jobs to be done;
— Сonsumer Decision Journey;
— інтерв'ю за методикою Jobs-to-be-done;
— демонстрація інтерв'ю;
— дебриф інтерв'ю;
— практика проведення інтерв'ю;
— підходи до аналізу інтерв'ю;

На воркшопі вам знадобиться власний ноутбук або планшет.

Тривалість воркшопу — з 11:00 до 18:00.

Буде корисно — дизайнерам, продакт-менеджерам, маркетологам та підприємцям.

Мова проведення: російська.