Інтерв'ю за методом Jobs To Be Done

Інтерв'ю за методом Jobs To Be Done
ЧАС
30.01.2020 (четвер), 19:30
ВАРТІСТЬ
за підпискою
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Михайло Траверсе — маркетолог, стратег і підприємець. 13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Серед клієнтів: NIVEA, Huggies, Kotex, Моршинська, Vodafone, туристичний офіс Женеви, The European Bank for Reconstruction and Development та інші. Реалізовані стратегії в різні роки, вісім разів відзначались нагородами Effie Awards.

Що означає термін «потреби споживачів»? Як знайти таке формулювання потреб, на базі яких можна приймати рішення в продукті та комунікаціях? На лекції обговоримо, як проводити глибинні інтерв'ю, які допомогають розпізнати істинну мотивацію споживача та знайти точку росту бізнесу або продукту, відштовхуючись від потреб аудиторії.

Детально розглянемо JTBD interview timeline та концепцію 4-х сил. Проведемо демонстративне інтерв'ю та зробимо його дебриф. Обговоримо, як шукати та відбирати респондентів та як їх мотивувати. На чому фокусуватись під час інтерв'ю та як зрозуміти, що ми дізнались все необхідне.

Обговоримо:

— детальну структуру, особливості та механіку інтерв'ю за методом Jobs To Be Done;
— всі напрацювання та досвід отриманий після проведення декількох сотен інтерв'ю у реальних проєктах.

Буде цікаво — дизайнерам, маркетологам та підприємцям, та тим, хто цікавиться методикою jtbd та хотів би використовувати, але не знає з чого почати.

Мова виступу: російська

Якщо вас цікавить лекція, але не виходить відвідати її особисто — приєднуйтесь до онлайн-трансляції. Ви зможете поставити питання спікеру, а після — переглянути відеозапис у будь-який зручний час.