Graph Lectorium

Graph Lectorium
ЧАС
30.11.2019 (субота), 15:00-19:00
ВАРТІСТЬ
Early Birds
перші 30 квитків — 700 грн

Late Birds
стандартна ціна — 800 грн
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Лекції стають змістовнішими. Лекції стають теплішими. Лекції стають більшими.

Щоб по-справжньому зануритися у тему і стати частиною ком'юніті — перетворюємо лекції на Лекторіуми.

Projector Lectorium — це три повноцінних лекції від професіоналів індустрії + нетворкінг для тих, хто хоче обговорити враження, поділитися ідеями, або ж знайти partners in crime для нових проєктів.

Перший — Graphic Design Lectorium для графічних дизайнерів, арт-директорів і тих, хто цікавиться візуальними комунікаціями. Про великі проєкти у маленькій студії, комерційний та концептуальний дизайн і нові запити у графічному дизайні.

Спікери:

Нонна Старущенко і Гліб Капоріков, LLIWELL Studio

Тема: Ода комплексним проєктам

Комплексний підхід та робота над великими багатоскладовими проєктами більше не прерогатива великих агенцій. Бутикові студії справляються з ними не гірше, якщо знають як. Розповімо про те, як зберегти цілісний образ проекту, нерви, час і гроші.

— Чому комплексні проєкти клієнту вигідніші за звичайні;
— Логічний нерозривний зв'язок між етапами та частинами проекту;
— Особливості арт-дирекшну;
— Стосунки з клієнтом.

Лєра Шапошнікова, Orchidea Agency

Тема: Комерційний vs Концептуальний дизайн

Коли дизайнер працює для бізнесу, він витрачає сили не на благо світу, а для заробітку грошей. З кожним проектом ми ставимо нові челенджі, але вони всі в області краси та пошуку унікальної форми. Якщо задуматися над сенсом і метою графічного дизайну, то можна змінити трохи більше.

— Які проблеми вирішує графічний дизайнер сьогодні?
— Як комерційний дизайн впливає на кожного з нас і індустрію?
Як концептуальні ідеї можуть бути корисні світу і розвивати особистість дизайнера?

Антон Іванов, CREVV

Тема: Що робити в 2020

Поговоримо про нові запити на функціонал в сфері айдентики. Час не просто йде, а стрімко несеться. Те що було актуально робити ще рік тому зараз вже не має сенсу. До чого готуватися графічним дизайнерам?

Для кого:

— графічних дизайнерів, які хочуть отримати нові знання та зрозуміти, куди рухатися у професії;
— арт-директорів, які хочуть поглянути на свою роботу під іншим кутом;
— усіх, хто цікавиться візуальними комунікаціями.

На Лекторіумі ви отримаєте відповіді на свої професійні питання, побачите можливості та напрямки для розвитку і отримаєте натхнення для власних проєктів.