Global product PR: lessons learned

Global product PR: lessons learned
ВРЕМЯ
25.08.2017 (п'ятниця), 19:30
СТОИМОСТЬ
150 грн
АДРЕС
Projector, ул. Воздвиженская 34а

Юлія Петрик займається піаром та маркетингом 10 років, 8 з яких в IT-компаніях. Сьогодні працює PR-менеджером в успішній продуктовій IT-компанії України — MacPaw, де відповідає за комунікації на глобальному ринку.

Юлія поділиться власним досвідом запуску software-продуктів на міжнародному ринку. Розкаже як, коли та що писати, щоб потрапити на сторінки Mashable, VentureBeat та американського Lifehacker.

На лекції дізнаєтесь, як сучасна преса ставиться до прес-релізу та чи можливо потрапити на сторінки видань без нього.

Крім того поговоримо про:

  • особливості продуктового PR;
  • прес-реліз: норма чи рудимент минулого?
  • dos & don'ts у роботі з міжнародною пресою.

Рівень: середній

Крім того, 19 вересня Юлія Петрик запускає курс Global PR