Digital Marketing Lectorium. Online

Digital Marketing Lectorium. Online
ЧАС
21.03.2020 (субота) , 15:00-19:00
ВАРТІСТЬ
500 грн
АДРЕСА
Online

Лекторіум & онлайн-нетворкінг для діджитал спеціалістів — тонни знань, лайфхаків і спілкування. Ділитися досвідом і кейсами з власної практики буде Ганна Ятель з Admixer Technologies, Дмитро Білаш з digital агентства Septa та спікер TBA.

Ганна Ятель, CMO в Admixer Technologies, організатор маркетингових походів в The Goort Kyiv.

Тема: Побудова маркетингових процесів на прикладі продуктових компаній.

— поговоримо, навіщо потрібні процеси у маркетингу і які проблеми вони вирішують (не лише операційні);
— які є підходи до побудови процесів і проблеми на кожному етапі впровадження: досвід Depositphotos і Admixer;
— кращі практики у побудові маркетингових процесів: інсайти з походів Goort Kyiv.

Дмитро Білаш, маркетолог і підприємець, co-founder digital агентства Septa і стартапа Captain Growth (AI з управління рекламою, був проданий за $3.75 млн глобальній adtech компаії Perion)

Тема: Як використовувати штучний інтелект у маркетингу?

— як працює Artificial Intelligence: міфи та реальність;
— як автоматизувати процеси за допомогою AI в маркетингу;
— підводні камені і головні помилки при розробці AI систем для маркетингу.

Павло Кузнєцов, Sr. Product Manager у компанії Zalando — найбільшій fashion-ecommerce платформі в Європі, co-founder Product в Quokka.io.

Тема: Marketing Incrementality Measurement.

Для кого:

— маркетологів, які працюють у продуктових компаніях,
— підприємців, які самостійно просувають свій продукт,
— діджитал-аналітиків,
— контент-маркетологів,
— SMM-спеціалістів, які хочуть дослідити суміжну дисципліну,
— керівникам маркетинг-відділів інхаус.

Digital Marketing Lectorium буде проходити на онлайн-платформі.