Design proposal preparation

Design proposal preparation
ВРЕМЯ
23.09.2018 (неділя), 12:00–17:00
СТОИМОСТЬ
1000 грн
АДРЕС
Projector, вул. Воздвиженська, 34а

Слава Шестопалов — Lead Experience Designer в ELEKS Product Design.
Блог — https://medium.com/@shestopalov.v.
Роботи —
https://dribbble.com/shestopalov.

Воркшоп для дизайнерів, які, крім проектування інтерфейсів, цікавляться розвитком бізнесу, продажем дизайн-сервісів, привабленням нових клієнтів, розширенням поточних акаунтів. Вам буде цікаво, якщо ви прагнете не лише розробляти дизайн, але і брати участь у пресейлах, співпрацювати з сейлами і маркетингом, вести переговори, переконувати клієнтів у необхідності замовлення певних дизайн-активностей.

План воркшопу:
— Міні-лекція про розвиток бізнесу в галузі experience design: поняття, команда, стандарти, процес, підводні камені;
— Аналіз RFP (первинних вимог замовника до продукту) та супутньої документації;
— Підготовка до зустрічі з кросфункційною пресейл-командою (бізнес-аналітик, фронтенд- і бекенд-архітектор тощо). Підготовка уточнювальних запитань до потенційного замовника;
— Вибір дизайн-сервісів. Оцінка обсягу роботи. Узгодження з колегами. Врахування очікувань клієнта щодо бюджету;
— Підготовка документації та супутніх матеріалів. Планування формату презентації;
— Запитання і відповіді. Історії з практики ELEKS.

Організаційні моменти:
— Робота в командах по 3-4 людини;
— Результат роботи команди — план і формат комунікації з клієнтом, дизайн-пропозиція;
— Мова презентації та документації — англійська;
— Кожен учасник повинен мати ноутбук або планшет для роботи в Google Docs і Google Slides;
— Воркшоп може бути малоцікавим для дизайнерів-початківців і тих, хто вже є досвідченим у справі розвитку бізнесу.

На воркшопі також торкнемось наступних питань:
— Які роль та обов'язки дизайнера у продажі дизайн-сервісів?
— Що має бути у дизайн-пропозиції?
— Як ефективно співпрацювати з кросфункційною командою?
— На чому робити акцент в документації і супутніх матеріалах?

Рівень: середній/високий.