Copy Lectorium

Copy Lectorium
ЧАС
21.12.2019 (субота), 15:00-19:00
ВАРТІСТЬ
Early Birds
перші 30 квитків — 700 грн

Late Birds
стандартна ціна — 800 грн
АДРЕСА
Projector, вул. Кожум'яцька, 10

Гарна ідея — це лише початок. Потім починається справжня робота.

Copy Lectorium — про те, як осмислити ідеї, перетворити їх у слова і потрапити просто у серце тим, хто читає. Без котів, пестливостей, води і емотиконів. Чекаємо копірайтерів, контент-менеджерів, редакторів, журналістів і всіх, хто хоче писати.

Спікери:

Ксенія Сєргєєва, копірайтерка, співвласниця Big Bangers

Тема: Не пишіть, вигадуйте!

— Який бриф, такий і креатив: що запитувати, щоб створити ідеальний текст;
— Не загравай: щирі тексти без котів і пестливостей;
— 365 постів про пуховик: як писати про одне й те ж і не накласти на себе руки.

Власний приклад: пуховики Katsurina, Планета Кіно, Ulichnaya Eda.

Андрій Міщенко, Creative Group Head у ISD Group

Тема: Копірайтер, забий на ідею!

— Культ ідей і звідки ростуть його ноги;
— Що таке ідея?
— У чому насправді полягає робота копірайтера?
— Як стати копірайтером?
— Як стати хорошим копірайтером?

Іван Сіяк, екс-головред WAS Media

Тема: Не всі хороші тексти мають бути хорошими однаково

— Автору будь-якого тексту треба впоратися з низкою завдань. Можна не морочитися з рештою, якщо провалив найперше — виділити свою роботу серед маси інших.;
— Немає таких жанрів і форматів, де лише один стиль правильний. Якщо текст помітили і зрозуміли, ти ОК. Але досягати цього можна по-різному. Навіть емотикони годилися, аби привертати увагу, поки їх не стали використовувати тупо всі;
— Як жити, писати і викликати інтерес у цьому жахливому світі, де емотикони більше не працюють?

Для кого:

— копірайтерів, які хочуть зрозуміти, як жити писати далі;
— копірайтерів та контент-менеджерів, яким потрібне натхнення;
— контент-мейкерів, журналістів і редакторів;
— тих, хто працює з текстом;
— тих, хто просто хоче писати.

Приходь на лекторіум і пиши цей світ кращим.