Анімуємо мультяшний цикл бігу. Maya

Анімуємо мультяшний цикл бігу. Maya
ВРЕМЯ
03.04.2021, 16:00
СТОИМОСТЬ
Безкоштовно, за умови реєстрації
АДРЕС
Online

На воркшопі будемо анімувати цикл бігу персонажа в широкій, мультяшній стилістиці «через кадр» у Maya. У реальному часі від початку і до кінця.

Сплануємо і прототипуватимемо ідею ескізами. Ламатимемо і скульптуватимемо персонажа для отримання необхідних екстремальних поз.

На воркшопі, опрацюємо такі теми:

— планування стилізованої анімації за допомогою 2D;

— мультяшна механіка бігу;

— особливості анімації в стилістиці «через кадр»;

— сильний силует і скульптинг поз.

* Звичайно, ми прискоримо деякі робочі процеси, бо інакше воркшоп триватиме не три години, а значно довше. Але після воркшопу ви зможете відпрацювати прийоми, які продемонструє лектор.

Кому буде корисно: усім практикуючим аніматорам

Мова воркшопу — російська.

Лектор: Борис Клімов, 3D character animator в студії Animagrad. Працював з такими проєктами: «Снігова Королева. Задзеркалля» (Wizart Animation), «Кощій. Справжня Іторія» (Анімаційна студія «Паровоз»), «Повернення Гуллівера» (95 Animation Studio), «Мавка. Лісова пісня» (Animagrad).

19 квітня в Бориса стартує онлайн-курс 3D Cartoony Animation в Projector.
Деталі тут: https://bit.ly/2NYMcJh