6 елементів ефективного меседжингу

6 елементів ефективного меседжингу
ЧАС
10.03.2021, 19:30
ВАРТІСТЬ
Безкоштовно, за умови реєстрації
АДРЕСА
Online

Месседжинг — це комунікація вашого продукту зі світом та потенційною аудиторією, головна ціль — донести його цінність.

Яку інформацію мені потрібно отримувати від потенційних клієнтів, щоб постійно робити більш ефективний месседжинг? Це здається досить простим питанням. Проблема полягає в тому, що коли справа доходить до оптимізації месседжингу для веб-сайтів (або будь-якої частини воронки), важко знайти щось на зразок простої дорожньої карти, якій потрібно слідувати.

Вам необхідно знати, що ви шукаєте і як це організувати. В іншому випадку, занадто легко загубитися, відокремлюючи важливе від несуттєвого в своїх повідомленнях.

Спікер — Богдан Дроздов, Growth Hacker в Aura, раніше працював Product Marketing Manager-ом в ZEO Alliance. На лекції він розповість:

— як виглядає процес створення ефективного месседжингу;
— з яких елементів складається ефективний месседжинг;
— які коливання можуть бути у користувачів перед покупкою.

Кому буде цікаво:
— маркетологам;
— копірайтерам;
— продакт менеджерам, управлінцям;
— всім, кому цікаво, як диференціювати свій продукт на ринку.

Мова лекції — російська.

Більше про месседжинг — на курсі Богдана Product Messaging