Згодом анонс
24 години
20 учасникiв
Про практикум
24 години практики та занурення в створення ціннісної пропозиції вашого бренду
Що цінного може запропонувати ваша компанія своїм покупцям?
У чому полягає відмінність вашого продукту чи послуги від конкурентів?
Як донести цінність вашої пропозиції до аудиторії?
І найважливіше — чому це має бути цікаво людям?

З відповідей на ці питання починається створення будь-якого бренду. Пошуку відповідей і присвячуємо цей триденний практикум.
early — 6000 грн late — 7000 грн
3 дні
10:00 — 18:00
Згодом анонс
3 дні насиченої практики
20 місць
кількість місць обмежена
Кому буде корисно
— маркетологам;
— бренд-менеджерам;
— працівникам рекламної галузі — рекламістам, копірайтерам, дизайнерам, креативним та арт-директорам,

які хочуть навчитися створювати та формулювати ціннісну пропозицію бренду, а також систематизувати свої знання про рекламні комунікації.
Куратор
Макс Бурцев
Власник та креативний директор рекламної агенції Arriba!, засновник школи маркетингу та комунікацій «Багаж», співвласник Hotspot School of English
Программа практикуму
П'ятниця
— Анатомія бренду
Що таке бренд та чи потрібен він вам? Основні задачі бренду. Як працює бренд на рівні цифр?

— Методика ПКЛ — продукт-конкуренти-людина
Авторська методика створення ціннісної пропозиції бренду. Три зони пошуку та аналізу для формулювання цінності.

— Емоція, раціо та досвід або джерело пошуку цінності
Як знайти спосіб стати цінним для своєї аудиторії? Що важливіше — емоція чи раціо? Куди дивитися, щоб побачити можливості?
Субота
— Деконструкція. Простий інструмент пошуку іновацій.
Як знайти блакитний океан для свого продукту? Стратегічна канва як спосіб візуалізації ринку та категорії.

— Інтервью. Людяний спосіб зрозуміти свою аудиторію.
Як розмовляти з людиною? На що налаштовуватися та які питання ставити? Як читати результати дослідження та створити портрет покупця? Як шукати мотиви, бар'єри та інсайти цільової аудиторії?

— Розробка позиції бренду.
Формулювання концепції позиціонування бренду. Реалізація позиції в продукті, сервісі, комунікаціях.
Неділя
— Вибір точок зростання бізнесу.
Як зростати далі, якщо досяг стелі? Вибір напрямку розвитку компанії.

— Розробка стратегічної матриці комунікацій.
План по зміні сприйняття продукту людиною. Як змінити поведінку аудиторії, щоб вирішити маркетингову задачу бізнесу?
Місце проведення
Школа Projector - платформа, яка допомагає професіоналам різного рівня і спеціалізацій розвивати системні і точкові навички в дизайні інтерфейсів, графічному дизайні, розробці, фронтенді, проджект-менеджменті, інтернет-маркетингу та багатьох інших напрямках.
Київ, вул. Кожем'яцька, 10

[email protected]
Реєстрація