product management conference
by Projector.Lviv
8-9.06.2019
100 participants
16 speakers
БОРЩ — product managment conference
8-9 червня
Львів
Projector.Lviv
16 лекцій
Нетворкінг та афтерпаті
БОРЩ — львівська конференція для продуктових менеджерів, менеджерів на продукті, проектних менеджерів, продуктових маркетологів та усіх, кому цікавий розвиток цифрових продуктів.

Українські продукти та продуктові компанії в останні роки стрімко ростуть. Це не може не тішити. Та через брак експертизи є великий дефіцит інформації на цю тему.

Протягом двох днів та 16-ти доповідей спілкуватимемося про те, як зробити продукт кращим. Через маркетинг, продуктову користь, кращу взаємодію та комунікацію всередені продуктової команди, аналітику, планування та монетизацію.

Нетворкінг та афтерпаті після конференції допоможуть знайти однодумців, колег та хороших менторів!

Мова доповідей: українська, російська.
speakers
Олександр Іванов
Head of Product в ЛУН та Flatfy. Куратор Product Management Professium у Projector.
Світлана Леоненко
Product Owner в Playtini
Поліна Карпенко
Former Business Analyst at Talkable, QA Engineer at Cogniance (Star)
Виходцев Андрій
Product manager в Null Gravity
Сорока Сергій
Product Design Engineer у TemplateMonster.com
Вікторія Владимірівська
Product (Art) Manager Playrix
Острожинский Максим
UI Design Lead at Ciklum
Кожемяко Дарья
Product Analyst at CredoLab
Анна Велікоцка
Product Manager at poptop.uk.com
Антон Скрябін
Product manager at KIT CODE
Саша Дихтярук
Co-Founder in FomDih Product manager at Dotwork
Максим Степанчук
Former Software Developer at 
AppSpector
Оксана Максим'юк
Product owner at SBTech
Терещенко Денис
Product manager at Admixer Technologies
Лера Кучер
Mobile Product manager at Nova Poshta; ex Mobile Product manager at Depositphotos
Віктор Зубков
Product Manager at ex-Rentberry
schedule
9:00–10:00
Реєстрація
08.06 – перший день
10:00-11:00
Світлана Леоненко
KPI і операційні метрики. Як визначити і навіщо вимірювати
Тема актуальна для всіх продуктових менеджерів, особливо при швидкому рості компанії і/або на етапі створення та запуску нових продуктів. Важливо для тих, хто сприймає KPI як зайвий тотальний контроль, а не карту життєдіяльності продукту.

— Ієрархія KPI: бізнес метрики, KPI відділів та індивідуальні метрики
— Як визначити головні бізнес-метрики: стратегія продукту
— Прогнозування та калібрування метрик
— Продуктові метрики, як ключ до прийняття рішень
— Моніторинг метрик
— KPI і люди. Чіткість у розумінні ролей, оцінці зусиль
перший день
11:00-12:00
Сорока Сергій
Дизайнер → Продакт менеджер. Еволюція чи революція?
— Обов’язки дизайнера та продакта
— Що вивчати дизайнеру, щоб стати краще
— Роль продакта в дизайні продукта
Не буде корисно сейлзам, сапорту, розробникам.

P.S. Секретна інфа — що робити коли дизайнер не хоче рости.
перший день
12:00-13:00
Вікторія Владимирська
Менеджмент віддалених команд
— Процеси віддалених команд
— HR процеси
— Комунікації і тулзи.
перший день
13:00-14:00
Поліна Карпенко
Які вимоги потрібні на вашому продукті?
Які вимоги потрібні на продукті залежно від стадії життя продукту, розміру команди, її розподіленості і т. д.
перший день
14:00-15:00
Обід
перший день
15:00-16:00
Острожинський Максим
Good Stories is a «Jobs Stories»
На доповіді ми розглянемо приклади створення сценаріїв базуючись на методології jobs-to-be-done.

— Розберемо формулу і способи застосування;
— На якому етапі актуально з нею працювати;
— Поганий/хороший сценарій;
— Комбінування з іншими методиками;
— Personas vs jobs.
перший день
16:00-17:00
Кожемяко Дарья
Що важливо знати перед запуском Продукту, або Продуктова розвідка
— Навіщо нам Продукт Ресерч коли все й так зрозуміло, чи як зекономити кілька років життя собі і команді;
— Що включати в план дослідження — чек лист і методика ресерч;
— Tools and Cases.
перший день
17:00-18:00
Терещенко Денис
Рекламна монетизація тематичних додатків
З чого почати і як збільшити дохід від реклами в своєму додатку.
перший день
18:00-19:00
Оксана Максим'юк
Пріоритезація гіпотез і проведення А/В тестів
— Як генерувати і пріоритезувати гіпотези;
— Старт і фіналізація А/В тестів;
— Документація А/В тестів.
перший день
9:45–10:00
Ранковий нетворкінг
09.06 – другий день
10:00-11:00
Олександр Діхтярук
Маркетингові тригери і воронки. Як створити бренд, який купують?
— Основні маркетингові тригери;
— Маркетингова воронка і її складові;
— «Продукти» в рамках маркетингової воронки.

Розповім на власному досвіді, як пропрацювати з інфобізнесом 3 роки, навчитися продавати «повітря» і не розчаруватися в людях.
другий день
11:00-12:00
Виходцев Андрій
Як без коду зробити працюючий MVP, а не простий лендінг з формою
— Типи MVP і необхідність в них на різних стадіях продукту;
— Інструменти автоматизації Zapier, IFTTT, sheet2site;
— Можливі MVP на їх основі.
другий день
12:00-13:00
Антон Скрябін
CRM та Email інфраструктура продукту
Що таке CRM в продукті, інструменти CRM, основні види email розсилок, ланцюжки, сценарії, тригерні розсилки.
другий день
13:00-14:00
Анна Велікоцька
Продукт-менеджер в стартапі. Процеси, завдання, хаос?
— Як бути коли команда росте, а процеси не налаштовані;
— Головна цінність — не продукт, а команда;
— Чому не потрібно йти в стартап.
другий день
14:00-15:00
Обід
15:00-16:00
Лера Кучер
Редизайн додатки в ентерпрайзі
другий день
16:00-17:00
Віктор Зубков
T-Shaped Product Manager
Як досвід PMa допомагає розвивати власні проекти.
другий день
17:00-18:00
Максим Степанчук
Продуктова аналітика
— Як вивчити ринок на основі публічно доступних даних;
— Метрики продукту/ Метрики росту;
— Тонкощі метрики Retention і способи її розрахунку;
— Когортний аналіз;
— Методи дослідження користувачів;
— Як шукати інсайти/ перевіряти гіпотези.
другий день
18:00-19:00
Олександр Іванов
Як стати хорошим продукт-менеджером
— Що конкретно потрібно знати продукт-менеджеру, щоб виконувати свої функції;
— Де цьому вчитися і яка експертиза є вирішальною.

Поговоримо про еволюції ролі продуктового менеджера в сучасних продуктах.
другий день
19:00-22:00
Афтерпаті
partners
Якщо ви хочете приєднатися до конференції в якості партнера, напишіть нам, будь ласка, на [email protected]
organizer
Школа Projector — платформа, яка допомагає професіоналам різного рівня та спеціалізацій розвивати системні і точкові скіли в дизайні інтерфейсів, графічному дизайні, розробці, фронт-енді, проджект-менеджменті, інтернет-маркетингу і багато чому іншому.
venue
Projector.Lviv
Детальне посилання на проходження в наш офіс надійде вам особисто після реєстрації.
Львів
вул. Кульпарківська, 59 (вхід з вул. Героїв УПА)

Тел. 063-65-24-512
Get tickets
Для того, щоб відвідати конференцію, будь ласка, оплатіть її за посиланням. Відразу після оплати ми забронюємо за вами місце та надішлемо підтвердження.
Early Birds
до 19 травня —
1100 грн
Late Birds
з 20 травня —
1400 грн